Motorkap auto

Motorkap auto 

Onderwerp van Bindi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
  2. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Hoi,
    Ik denk dat de transparante laag (vernislaag) aan het loslaten is. Overspuiten kun je zelf doen, maar vergt wel veel voorbereiding, geduld en je moet een beetje handig zijn.
    Je kunt ook een zoekertje plaatsen bij bijvoorbeeld de onderdelenlijn. Je kunt hier een gratis zoekopdracht plaatsen en aangesloten sloperijen kunnen dan reageren. Ik heb hier zelf goede ervaringen mee. Vaak kunnen ze het ook nog opsturen.
    Mocht je besluiten om de motorkap te laten overspuiten, dan zou je een zoekertje kunnen plaatsen op klusspot.nl Dit is een website waar met allerlei klussen kan aanbieden.
    (vak)mensen kunnen reageren en je kiest de beste en voor jou voordeligste uit.
    Ik heb hier ook eens gebruik van gemaakt voor het vinden van een goedkoop adresje voor het vervangen van mijn remschijven...
    Ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Groeten LeonSmile
  3. Bindi
    Padam Padam

    Toon alleen de berichten van Bindi

    quote:
    Dit schreef Raymond
    >>LINK<<
    goede ervaring mee.



    Oke, heb je ook enig idee welke ik dan zou moeten nemen? de Cleaner?
    Op de grote foto zie je dat er ook al een stukje lak weg is en ik weet niet of je daar zo overheen kan cleanen.
    25 jul '16 - 21:17:40 / 25 jul '16 - 21:28:05
  4. Bindi
    Padam Padam

    Toon alleen de berichten van Bindi

    quote:
    Dit schreef leobak
    Hoi,
    Ik denk dat de transparante laag (vernislaag) aan het loslaten is. Overspuiten kun je zelf doen, maar vergt wel veel voorbereiding, geduld en je moet een beetje handig zijn.
    Je kunt ook een zoekertje plaatsen bij bijvoorbeeld de onderdelenlijn. Je kunt hier een gratis zoekopdracht plaatsen en aangesloten sloperijen kunnen dan reageren. Ik heb hier zelf goede ervaringen mee. Vaak kunnen ze het ook nog opsturen.
    Mocht je besluiten om de motorkap te laten overspuiten, dan zou je een zoekertje kunnen plaatsen op klusspot.nl Dit is een website waar met allerlei klussen kan aanbieden.
    (vak)mensen kunnen reageren en je kiest de beste en voor jou voordeligste uit.
    Ik heb hier ook eens gebruik van gemaakt voor het vinden van een goedkoop adresje voor het vervangen van mijn remschijven...
    Ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Groeten LeonSmile



    Thanks, ga ik eens even een kijkje nemen Smile
  5. Bindi
    Padam Padam

    Toon alleen de berichten van Bindi

    Uiteraard is er aan mn motorkap niet veel meer aan te doen.

    De vernislaag laat los, zon is de grootste boosdoener, en het volgende proces is natuurlijk roest.

    Dus laat ik mn motorkap wrappen, omdat dit aparte oude karretje verder nog helemaal in goede staat is.

    Gelukkig heb ik een (bonus)schoonzoon die dit kan en de spullen ervoor heeft.
    Als het goed is wordt komende week de folie door hem besteld.
    Smile
    En dan mag hij dat voor me gaan doen.
Terug naar de lijst