Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik kocht bij Wehkamp een dekbed, kussen en wat overtrekken. Meteen betaald. Gaat altijd goed. Wehkamp stuurt het de volgende dag. Omdat ik vrijdag niet thuis was liet ik het naar het DHL punt sturen om de hoek en mijn dochter zou het ophalen.

    Toen ze het ging halen bleek DHL punt dicht, opgerold door de belastingdienst wegens belastingontduiking. Mijn pakje staat vast nog binnen of geen idee waar het uithangt. Ik heb het in ieder geval niet in ontvangst kunnen nemen.

    Nu lijkt mij dit een probleem van wehkamp dus heeft mijn dochter voor me gebeld wanneer ik nu de spullen kreeg. Tja, dat was afhankelijk van de DHL, misschien krijgen ze het teruggestuurd. Sneller is het om de spullen opnieuw te bestellen. Maar ehhhm.. ik heb natuurlijk al betaald en niets ontvangen. Dat is dan toch geen probleem voor mij maar voor hen? Ik zelf zou verwachten dat ze mij opnieuw die spullen toesturen en dat zij een en ander regelen met DHL.

    Enfin, ik ga dus maandag zelf maar aan de telefoon hangen, misschien heeft iemand hier nog een gouden tip voor me, die ik mee kan nemen in mijn telefoongesprek?
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Zo dat is balen. Lijkt mij ook logisch dat Wehkamp het verlies neemt.
    Ik heb geen tips, ik zou hetzelfde doen als jij.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
  4. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Wel besteld en betaald is verder qua levering het probleem van Wehkamp. Jij bent nog altijd klant!
    Ik weet niet hoe je betaald hebt ... soms kun je een betaling ook blokkeren of terugvorderen.
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Tja, lastige / vervelende situatie. Zal Wehkamp / DHL ook niet om gevraagd hebben.

    Nieuw spul opsturen is wel het meest klantvriendelijke inderdaad.
    Echter, Wehkamp zal ook wel weten dat het op de 'niet ontvangen' manier ook weleens 'opgelicht' is...

    Wat zegt de FAQ pagina bij Wehkamp?

    Hebben ze niet een online assistent op de website?

    Of kan je een chatgesprek starten en je vraag (verzoek) voorleggen?

    Ik zou je geld proberen terug te vragen.. en dan in een fysieke winkel de spullen direct betalen ?n in bezit hebbenSmile
  6. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef SFR

    Echter, Wehkamp zal ook wel weten dat het op de 'niet ontvangen' manier ook weleens 'opgelicht' is...

    Daar is toch de track and trace code voor die ook as toont dat het pakket bij DHL staat?
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik kocht bij Wehkamp een dekbed, kussen en wat overtrekken. Meteen betaald. Gaat altijd goed. Wehkamp stuurt het de volgende dag. Omdat ik vrijdag niet thuis was liet ik het naar het DHL punt sturen om de hoek en mijn dochter zou het ophalen.

    Toen ze het ging halen bleek DHL punt dicht, opgerold door de belastingdienst wegens belastingontduiking. Mijn pakje staat vast nog binnen of geen idee waar het uithangt. Ik heb het in ieder geval niet in ontvangst kunnen nemen.

    Nu lijkt mij dit een probleem van wehkamp dus heeft mijn dochter voor me gebeld wanneer ik nu de spullen kreeg. Tja, dat was afhankelijk van de DHL, misschien krijgen ze het teruggestuurd. Sneller is het om de spullen opnieuw te bestellen. Maar ehhhm.. ik heb natuurlijk al betaald en niets ontvangen. Dat is dan toch geen probleem voor mij maar voor hen? Ik zelf zou verwachten dat ze mij opnieuw die spullen toesturen en dat zij een en ander regelen met DHL.

    Enfin, ik ga dus maandag zelf maar aan de telefoon hangen, misschien heeft iemand hier nog een gouden tip voor me, die ik mee kan nemen in mijn telefoongesprek?

    Ze moeten niet van hun probleem jouw probleem maken. Zij moeten het regelen. Zij hebben zelf voor DHL als vervoerder gekozen. Lang geleden waren ze niet meer tevreden over de destijds PTT vanwege de vele stakingen en stapten toen over naar Selekt Vracht (DHL) om hun klanten beter te kunnen bedienen.In het telefoongesprek kan de zogeheten repetereerde grammofoonplaat methode wellicht helpen. Iedere keer als ze met een excuses aankomen bladiebla, dan zeg je vriendelijk, ja ok, maar ik wil graag mijn bestelling ontvangen vandaag uiterlijk morgen. Dan zoeken ze mogelijk naar een oplossing door het bv. opnieuw te sturen.
  8. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ik denk dat je formeel een klacht moer indienen en dat je een goede kans van slagen hebt
  9. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Dat pakket komt echt nog wel hoor, is het niet maandag, is het wel dinsdag en idd volledig de verantwoording van Wehkamp, die gaan dat dus netjes voor je oplossen.
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    quote:
    Dit schreef SFR
    Ik zou je geld proberen terug te vragen.. en dan in een fysieke winkel de spullen direct betalen ?n in bezit hebbenSmile
    nee ik hou van laten bezorgen. Wil niet naar een fysieke winkel hiervoor. Gemak dient de mens, immers?

    Morgen bellen, vandaag geen tijd. Gister en eergister ook niet anders had ik heus wel gebeld.
  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef scar
    nee ik hou van laten bezorgen. Wil niet naar een fysieke winkel hiervoor. Gemak dient de mens, immers?

    Morgen bellen, vandaag geen tijd. Gister en eergister ook niet anders had ik heus wel gebeld.


    Het komt sowieso goed.
    Zou een mooie bak zijn, tussenstation weg, klanten pech Smile
    Nee. Ik verwacht dat je zonder moeite je spullen alsnog krijgt alleen helaas kon je er dit weekend nog niet mee slapen Smile
  12. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Ik heb ook weleens verdwenen pakket gehad bij wehkamp. Ik betaal altijd achteraf, heb nooit probleem over die nota gehad. Ik vertrouw wehkamp wel in de afhandeling, alleen niet direct. Zij moeten dit uitzoeken. Ik zou opnieuw bestellen met acceptgiro, dan kunnen zij dat intern verrekenen.
Terug naar de lijst