verhuist, nu wil ik internet en Netflix, welk abonnement?

verhuist, nu wil ik internet en Netflix, welk abonnement? 

Onderwerp van MaaikeSchildert

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Via de NPO app op je smart tv of via een chromecast bv kan je ook live NPO 1,2 of 3 kijken. Werkt prima.
    Zolang er nog signaal op je coax staat kan je idd ook analoog kijken (met RTL/SBS).
    Heb wel eens begrepen dat ze het fysiek afsluiten bij nieuwere wijkkasten op afstand kunnen en bij de oudere een mannetje langs moet.
  2. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    En als je iemand kent met een ziggo abonnement met inlog gegevens kan je ook via de ziggo-go app kijken.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef marinus
    Via de NPO app op je smart tv of via een chromecast bv kan je ook live NPO 1,2 of 3 kijken. Werkt prima.
    Zolang er nog signaal op je coax staat kan je idd ook analoog kijken (met RTL/SBS).
    Heb wel eens begrepen dat ze het fysiek afsluiten bij nieuwere wijkkasten op afstand kunnen en bij de oudere een mannetje langs moet.


    Zes jaar geleden kwam er al niemand langs, sloten ze op afstand alles af.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Zes jaar geleden kwam er al niemand langs, sloten ze op afstand alles af.

    Ik werk voor Ziggo. Het signaal voor analoge kabel wordt niet op afstand afgesloten. Bellen internet en digitale TV wel.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik werk voor Ziggo. Het signaal voor analoge kabel wordt niet op afstand afgesloten. Bellen internet en digitale TV wel.


    Eerlijk gezegd weet ik niet meer of het Ziggo was of een andere profider. Ik heb een paar maanden grijs gekeken, toen is de boel af gesloten. En ben ik overgestapt op digitaal ipv analoog
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Eerlijk gezegd weet ik niet meer of het Ziggo was of een andere profider. Ik heb een paar maanden grijs gekeken, toen is de boel af gesloten. En ben ik overgestapt op digitaal ipv analoog

    Ja dat bedoel ik. Ze gaan niet apart rijden als iemand heeft opgezegd, maar alleen als ze in de buurt zijn. Dat kan zo maanden duren. In mijn oude huis duurde het zelfs een jaar.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef marinus
    En als je iemand kent met een ziggo abonnement met inlog gegevens kan je ook via de ziggo-go app kijken.

    Moet je dan niet binnen het betreffende ziggo-wifinetwerk zitten?
  8. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef Cato

    Moet je dan niet binnen het betreffende ziggo-wifinetwerk zitten?

    Hier op het werk wel... (verbonden met een VDSL lijntje van KPN)
  9. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert

    Ik kijk inderdaad NPO 1, 2 en 3 via de laptop op >>LINK<<
    Ideaal voor mij. En als ik een groter beeld wil, sluit ik mijn laptop aan op de tv.
  10. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik lees mee...!
    Wil je je ervaring laten weten Maaike als t eenmaal loopt
    Ik zit bij ziggo , veel problemen helaas ( sorry Dayenne), reactie van ziggo is heel traag, ook via de custumer service desk.... Nu een mee sneller route binnen ( nog in doos )...moet nog worden aange sloten. ..
    Ik wil eerst dat alles goed werkt voordat ik evt over stap. ...
    Hier wordt ook vooral netflix gekeken dus goed idee om voor alleen Internet te gaan
    .. i
  11. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert

    Ik zal even updaten:

    Ondertussen heb ik een abonnement van Tele2, voor alleen internet. Die was het goedkoopste voor mij. Ik heb Netflix genomen en kijk dus 1,2,3 en Netflix.
    Dat betekent dat ik Sbs RTL dus niet kan kijken, maar mis ik ook niet.

    Ik heb een Chromecast apparaatje gekocht Destijds 32 euro ofzo. Daarmee hoef ik mijn laptop niet aan te sluiten, maar bepaal ik op mijn laptop, iPad of mobiel welke film, welk net of welke radio ik kijk (/luister) en die "cast" hij dan naar de tv, via de wifi verbinding. Echt ideaal.

    1 minpuntje: chromecast werkt niet via een Windowsmobiel (achterlijk ding)
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef MaaikeSchildert
    hoewel het dus heel goed kan zijn dat ik nu kabel in mijn huis heb, alleen maar omdat Ziggo niet speciaal langs komt om mij af te sluiten, omdat ze er van uit gaan dat de volgende bewoner ook weer een abonnement neemt.
    doen ze op afstand.
Terug naar de lijst