Elektrische kookplaat reinigen

Elektrische kookplaat reinigen 

Onderwerp van Rose_s

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik had jaren een keramische kookplaat, neem aan dat die van jou van glas is..

    Daar gebruikte ik altijd staalfix op met een zacht, vochtig doekje. Als je rustig poetst wordt het weer heel mooi. Ik gebruikte het zowat elke keer na het koken en de plaat bleef mooi. (Geen krassen).
    Bij mensen waar ik werk gebruik ik het ook heel vaak op de kook-glas plaat.

    Daarnaast gebruik ik het voor mijn gootsteen, afzuigkap, pannen en ook de wastafel.
    Zelfs heb ik er in ons vorige huis de glazen douchecabine weer helemaal kalkvrij mee gekregen en de tegeltjes ook.
    Ik vind het superspul!

    Gewoon te koop bij supermarkten.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat mesje is super handig. Werd bij mij met fornuis meegeleverd indertijd.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik had jaren een keramische kookplaat, neem aan dat die van jou van glas is..

    Daar gebruikte ik altijd staalfix op met een zacht, vochtig doekje. Als je rustig poetst wordt het weer heel mooi. Ik gebruikte het zowat elke keer na het koken en de plaat bleef mooi. (Geen krassen).
    Bij mensen waar ik werk gebruik ik het ook heel vaak op de kook-glas plaat.

    Daarnaast gebruik ik het voor mijn gootsteen, afzuigkap, pannen en ook de wastafel.
    Zelfs heb ik er in ons vorige huis de glazen douchecabine weer helemaal kalkvrij mee gekregen en de tegeltjes ook.
    Ik vind het superspul!

    Gewoon te koop bij supermarkten.

    mr muscle staalfix poetsmiddel 200 ml
    mr muscle staalfix is een krachtig poetsmiddel wat geschikt is voor gebruik op aanrechten, pannen, bestek, gootstenen, kranen etc. verwijdert moeiteloos vet, vuil, aanslag en kalk. beschermt tegen watervlekken.

    let op:
    niet gebruiken op aluminium en op mat, gematteerd of geborsteld rvs. voor keramische, halogeen en inductie kookplaten adviseren wij mr muscle cerafix.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    mr muscle staalfix poetsmiddel 200 ml
    mr muscle staalfix is een krachtig poetsmiddel wat geschikt is voor gebruik op aanrechten, pannen, bestek, gootstenen, kranen etc. verwijdert moeiteloos vet, vuil, aanslag en kalk. beschermt tegen watervlekken.

    let op:
    niet gebruiken op aluminium en op mat, gematteerd of geborsteld rvs. voor keramische, halogeen en inductie kookplaten adviseren wij mr muscle cerafix.


    Ik hou het voor de zekerheid op de laatste, hoef ook geen tig flessen schoonmaakmeuk in huis te hebben :)

    iik heb het fornuis van de schoonmoeder van mijn zus, ik gok dat wanneer zij er al een mesje bijgekregen heeft ze dat nu iig niet meer heeft .
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    mr muscle staalfix poetsmiddel 200 ml
    mr muscle staalfix is een krachtig poetsmiddel wat geschikt is voor gebruik op aanrechten, pannen, bestek, gootstenen, kranen etc. verwijdert moeiteloos vet, vuil, aanslag en kalk. beschermt tegen watervlekken.

    let op:
    niet gebruiken op aluminium en op mat, gematteerd of geborsteld rvs. voor keramische, halogeen en inductie kookplaten adviseren wij mr muscle cerafix.


    Ik weet dat dat er allemaal op staat. Dat moet ook wel om schadeclaims tegen te gaan. Ik zeg alleen dat het bij mij op de glasplaat heel goed werkte, krasloos en het haalde de plekjes er af.
Terug naar de lijst