Bijlage bijvoegen bij email

Bijlage bijvoegen bij email 

Onderwerp van BiancaR

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Boep

    Ik lees even mee. Dit heb ik ook al heel lang; ontvangen bijlages niet kunnen openen en zelf ook geen bijlage kunnen verzenden. Niet alleen Word bestanden maar foto's of pfd- jes lukt ook niet.


    Klopt inderdaad. Zo raar nog nooit gehad. Zodra ik het weet zal ik het posten (of laten posten door iemand die het snapt)
  2. quote:
    Dit schreef scar
    En als je op zo'n bestand gaat staat en eerst kiest voor opslaan?

    Of als je op zo'n bestand gaat staan en rechtermuisknop, kiest voor openen met en dan het bestand eerst koppelt aan het te openen bestand?


    Zijn opgeslagen bestanden. Dezelfde bestanden kan ik op mijn computer wel verzenden(met usb bij mij erop gezet)
  3. quote:
    Dit schreef Tomtom


    Volgens mij wel.

    Wel nog even dit.
    >>LINK<<
    >>LINK<<

    Ik weet alleen niet of dit ook voor de 'nl' versie of alleen de 'com' versie is.


    Zie inderdaad ook niet of dat ook geld voor de .nl versie.
  4. Ze kan ineens de bijlages bij een mail bijvoegen en openen.

    Weet natuurlijk niet of het goed blijft gaan (update geweest??)

    Ik kan dus niet zeggen waarom het opgelost is maar bij vragen horen jullie het weer. Bedankt voor het meedenken
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef BiancaR
    Ze kan ineens de bijlages bij een mail bijvoegen en openen.

    Weet natuurlijk niet of het goed blijft gaan (update geweest??)

    Ik kan dus niet zeggen waarom het opgelost is maar bij vragen horen jullie het weer. Bedankt voor het meedenken


    Denk niet dat het door een update komt want die komen ellke tweede dinsdag van de maand uit...
    Maar wellicht was de dreiging dat pascal of ik mee gingen kijken al voldoende..
  6. quote:
    Dit schreef Raymond


    Denk niet dat het door een update komt want die komen ellke tweede dinsdag van de maand uit...
    Maar wellicht was de dreiging dat pascal of ik mee gingen kijken al voldoende..


    Ha ha ja ik denk dat dat het dan was. Volgende x roep ik gelijk door het huis Pascal Raymond. Dat moet toch echt wel helpen
Terug naar de lijst