G-mail

G-mail 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance
    En nu maar hopen dat ik het duidelijk uitgelegd krijg, met de juiste termen enzo😞

    Ik heb een smartfoon, Samsung note 4 daar doe ik werkelijk alles op. Maar als ik het goed begrepen heb is g-mail gekoppeld aan mijn Google account. Mijn foto's gaan automatisch naar .......de cloud? van Google. Ik kan ze in elk geval vinden. Maar, mijn ex heeft ooit mijn g-mail aangemaakt met zijn achternaam en daar zit ik dan, een telefoon die te pas en te onpas mij aan hem herinnert en mij met de verkeerde naam laat mailen enz. Nu heb ik een ander g-mail adres gemaakt, en dat zie ik ook op mijn foon maar de mails die via hotmail binnenkomen, komen ook ineens op mijn g-mail, en op de dag dat ik mijn nieuwe g-mail maakte zijn al mijn mails van hotmail naar g-mail gegaan en vervolgens onvindbaar. Nu vind ik dat niet leuk maar niet het ergste.

    Mijn foto's gaan nog steeds naar de cloud, maar kan ik mijn foto's die ik in de cloud heb via mijn oude adres ook importeren in mijn nieuwe cloud?

    En ik accepteer nu nog dat de achternaam van mijn ex te pas en te onpas achter mijn naam wordt geplakt, maar hoe kan ik voorkomen dat hij straks in mijn nieuwe foon terecht komt? Desnoods weer een nieuw g-mail adres, gebruik het alleen maar voor reclame dingetjes, en de foto's natuurlijk.

    Ik wil dus vooral af dat er steeds een verkeerde naam achter mijn voornaam staat. En mijn foto's bij elkaar.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik denk dat je de koppeling van je foon met je oude mail adres moet wijzigen in je nieuwe mail adres. Dan gaan je foto's voortaan naar de foto's app van Google drive. Dit doe je bij instellingen / accounts.

    Je foto's verplaats je het snelst op een pc waar beide Google accounts actief op zijn. Je verplaatst dan zo van de ene naar de andere map.
Terug naar de lijst