foto's Samsung niet meer te laden via computer

foto's Samsung niet meer te laden via computer 

Onderwerp van Diana63

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Diana63


    Kies geprobeerd, en ook een nieuwe usb kabel. Doet niks, computer accepteert telefoon niet meer.

    Dan maar op de ouderwetse manier fotograferen.

    Of je foto's van je mobiel in de cloud zetten en dan bekijken vanaf je computer.
  2. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Of je foto's van je mobiel in de cloud zetten en dan bekijken vanaf je computer.



    Zo iets zei dochterlief ook .....

    of wachten tot september, dan mag ze een andere telefoon uitzoeken en krijg ik haar I-telefoon.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Diana63



    Zo iets zei dochterlief ook .....

    of wachten tot september, dan mag ze een andere telefoon uitzoeken en krijg ik haar I-telefoon.

    Die snap ik niet. Hoe verhuis je dan de foto's naar die nieuwe telefoon?
  4. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Die snap ik niet. Hoe verhuis je dan de foto's naar die nieuwe telefoon?


    Niet. Is ook niet nodig.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Diana63


    Niet. Is ook niet nodig.

    Waar blijven dan de foto's op je oude toestel?
  6. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Waar blijven dan de foto's op je oude toestel?


    Mijn dochter heeft een soort usb stikje en daar zet ze de foto's erop en dan kan ik ze op de computer zetten. Iets omslachtig, maar het gaat ook zo.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Diana63


    Mijn dochter heeft een soort usb stikje en daar zet ze de foto's erop en dan kan ik ze op de computer zetten. Iets omslachtig, maar het gaat ook zo.

    Waarschijnlijk staan je foto's op sd card die in je telefoon zit. Die haalt je dochter eruit en stopt deze in een sd card reeder waarmee ze de foto's op je pc zet.

    Als je die info eerder had gedeeld, hadden we je eerder kunnen helpen. Gelukkig is het je dochter nu gelukt.

    Laat je dochter voor jou en stack account aanmaken en daar de foto's ook in zetten, raak je ze niet meer kwijt, ook niet als je pc crasht. Op je nieuwe mobiel stack ook zetten en direct aangeven dat elke foto die je maakt daar ook naartoe gaat. Dan staan alle foto's mooi bij elkaar en kun je ze overal bekijken!

    Succes.
  8. Diana63
    Geneet van ut laeve

    Toon alleen de berichten van Diana63

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Waarschijnlijk staan je foto's op sd card die in je telefoon zit. Die haalt je dochter eruit en stopt deze in een sd card reeder waarmee ze de foto's op je pc zet.

    Als je die info eerder had gedeeld, hadden we je eerder kunnen helpen. Gelukkig is het je dochter nu gelukt.

    Laat je dochter voor jou en stack account aanmaken en daar de foto's ook in zetten, raak je ze niet meer kwijt, ook niet als je pc crasht. Op je nieuwe mobiel stack ook zetten en direct aangeven dat elke foto die je maakt daar ook naartoe gaat. Dan staan alle foto's mooi bij elkaar en kun je ze overal bekijken!

    Succes.


    Dank je wel voor de tip en zal deze doorgeven aan dochterlief.
Terug naar de lijst