Nieuwe dakgoot

Nieuwe dakgoot 

Onderwerp van Salome

Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Zoiets dacht ik ook, een allround klusjesman/vrouw. Ik had er zo??n in Zaandam.. die deed mn badkamer, daklekkage, deuren inhangen, op het schuurdakje ietsnodigsweetikveel. Klusbedrijf dus. Soms ook in wijkgroepen op fb bekend en aangeprezen
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Klusbedrijven hebben het momenteel hardstikke druk dus als je snel iets geregeld wilt hebben is dat vrijwel onmogelijk. Tenzij het een klusje is die ze in een verloren uurtje kunnen fixen.
  3. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Hier gaan veel klussers vaak van buur naar buur. Schilders, dakbedekkers, verbouwers, glaszetters, loodgieters etc. Hebben buren mss ook zoiets aan de hand gehad en waren ze tevreden over hun reparatie? Dan heb je wellicht meteen een goed adresje.
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Salome
    Hm, ik heb alle hier genoemde mogelijkheden geprobeerd, maar nog niks bereikt...
    (..)


    Hoe bedoel je?

    Geen contact gekregen n.a.v een oproep op een kluswebsite?

    Gewoon een loodgietersbedrijf bellen levert toch op z'n minst een gesprek op met de andere partij aan de telefoon?

    Waar ketste het dan op af, dat je nu nog niks bereik zou hebben?
  5. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Bel een loodgietersbedrijf. Of twee, voor offertes. Die doen ook houtwerk.
  6. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef SFR


    Hoe bedoel je?

    Geen contact gekregen n.a.v een oproep op een kluswebsite?

    Gewoon een loodgietersbedrijf bellen levert toch op z'n minst een gesprek op met de andere partij aan de telefoon?

    Waar ketste het dan op af, dat je nu nog niks bereik zou hebben?



    Ik krijg geen reacties op mails. Nergens, ook niet hier.

    Maar ik ga inderdaad maar gewoon eens wat rondbellen. Heb het er een beetje bij laten zitten want ik heb het zelf ook druk. Ik kan wel googelen maar dan weet ik echt niet wie ik voor me heb.

    Mijn buren hebben geen van allen dakgootproblemen en allemaal handige Harries als echtgenoot - waarschijnlijk houden ze de boel dus beter bij dan ik.

    En zo'n Facebookgroep is ook een idee, alleen staan daar dan weer reacties tussen in de trant van 'dat zoek je toch niet op Facebook'.
    Later dus. Ik laat het weten.
  7. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Zal ik je vanavond even bellen ? Heb in Augustus nog wel tijd en je hebt me al eens over de vloer gehad 😄Heb geloof ik je nr nog .en anders even Facebook staan ook verl foto's op van werk
  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Zal ik je vanavond even bellen ? Heb in Augustus nog wel tijd en je hebt me al eens over de vloer gehad 😄Heb geloof ik je nr nog .en anders even Facebook staan ook verl foto's op van werk



    Heel graagSmile
  9. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Heb je nr niet meer maak maar vriendje op FB kun je gelijk kijken naar foto's van werk 😊
  10. freddy
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van freddy
    OA, onder elkaar dan help je elkaar Smile

    2 jaar geleden al eens bij je op de ladder gestaan aan de voorkant ..
    Zelf nu bezig om op eigen benen zakelijk aan het werk te komen , inmiddels in bezit van bedrijfswagen ( Laatst Dirk ff geholpen in Arnhem ) daar zijn we OA voor .

    Jouw afdak achterthuis is een kwestie van met beleid demonteren en dan jouw deel dakgoot vervangen en evt.houtwerk idem , Mooie klus voor Dirk ook samen met de OA loodgieters Smile

    In overleg is er veel mogelijk !

    Gr. Uut Enschede
Terug naar de lijst