Update Windows 10

Update Windows 10 

Onderwerp van miepsie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. miepsie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miepsie
    Als ik mijn laptop opstart krijg ik steeds de melding dat binnenkort een windowsmakerupdate komt en dat ik daarvoor de instellingen moet controleren. Klopt dit?
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ja zou zomaar kunnen. Hoe staan je updates ingesteld?
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ja. Dit is een heel grote aangekondigde update. De windows Creators of Windows Makers update. Let op dat je laptop dan wel even aan het updaten is.
    Ik heb hem zelf net ook ge?nstalleerd. Pc is er wel even mee bezig geweest en iedere gebruiker op de pc krijgt bij inloggen te zien dat windows is geupdate en wordt geconfigureerd.
    Zorg dus voor een goede backup als je deze update gaat installeren.

    Let op: deze update is geen patch, dus is niet te vinden via de windows update programma. Je krijgt hem of vanzelf gepushed (hij wordt vanzelf door windows ge?nstalleerd), of je kan hem handmatig installeren wanneer het jou uitkomt, maar dan moet je hem wel opzoeken.

    Succes
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier inmiddels de update gehad. Het duurde wel lang voor een update en eerste keer gebruiken na de update duurt het opstarten ook lang.
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ik kreeg de melding ook moet die ge?nstalleerd worden??
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zou ik wel doen.
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Zoals Dayenne zegt: beter gewoon doen. En dan nog het liefst op het moment dat het jou uitkomt en niet als hij verplicht gaat updaten, want dat komt nooit uit.
    Dus zsm daar tijd voor vrij maken en laten updaten, des te eerder ben je er vanaf.
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ok? dan moet het maar ik hou niet van veranderingen op mijn pc,,Smile
    Ik wacht de melding af wanneer die komt,,
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Vanmorgen gedaan,,,Smile
  10. Phred
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Phred
    1. na update windows 10 doen mijn oude HP printers en andere software het niet meer
    moet dat weer uitzoeken dan
    intussen wel printer geupdate maar printerpoort heeft geen usb, heel raar, hoe kom ik daar nou weer aan dat hoort standaard te zijn

    2. met installeren van een ander office2016 deel accepteert die het ineens niet meer omdat het op een andere manier is geinstalleerd, na jaaa
Terug naar de lijst