ervaringen met couchsurfing.com

ervaringen met couchsurfing.com 

Onderwerp van Wim

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef Wim
    Je maakt zo wel wat mee, Yvonne. En dat mede dank zij mijn draadje Smile. Hoe is het met de Duitser?

    H?, deze reactie had ik ff gemist. Te druk geweest met de couchsurfers. 😄
    Met de Duitser gaat t prima.
    Het is een man van 23 die in Utrecht gaat studeren en nu hier is om een taalexamen te kunnen halen.
    Hij blijft tot eind juli. 😀
  2. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim

    The Great Smoky Mountains, gefotografeerd in 2009. Ik maakte gebruik van KOA campings, ook een manier om in de V.S. te overnachten.
    Plaatje
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Wim
    The Great Smoky Mountains, gefotografeerd in 2009. Ik maakte gebruik van KOA campings, ook een manier om in de V.S. te overnachten.

    Prachtig
  4. Ingretha
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingretha
    quote:
    Dit schreef Yvonne
    Ik heb me onlangs, mede door dit draadje, ook ingeschreven bij Couchsurfing als host. 👍🏻
    Morgen komt de 1e gast. Een man uit Mumbai. Hij blijft tot maandag en wil met ons naar Amsterdam. Verder zien we 't wel.
    Leuk dit! Smile

    Wat leuk, top, maar luister goed naar je gevoel, als het niet goed voelt, gewoon niet doen.
    Mijn profiel staat nu op "not accepting guests" maar normaal zet ik mijn profiel op "maybe accepting guests" , dat geeft je wat meer vrijheid, tenminste voor mijn gevoel dan hahahaha

    Succes en heel veel plezier....... 😃
    28 jun '17 - 12:01:54 / 28 jun '17 - 19:47:06
  5. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim

    quote:
    Dit schreef Ingretha

    normaal zet ik mijn profiel op "maybe available"


    Maar dit draadje gaat toch echt over couchsurfing Smile.
  6. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef Ingretha

    Wat leuk, top, maar luister goed naar je gevoel, als het niet goed voelt, gewoon niet doen.
    Mijn profiel staat nu op "not available", maar normaal zet ik mijn profiel op "maybe available" , dat geeft je wat meer vrijheid, tenminste voor mijn gevoel dan hahahaha
    Succes en heel veel plezier....... 😃

    Ow doe ik hoor. Ik lees vooraf iig profiel en reviews.
    Tot nu toe alleen goede ervaringen.
  7. Ingretha
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingretha
    quote:
    Dit schreef Yvonne

    Ow doe ik hoor. Ik lees vooraf iig profiel en reviews.
    Tot nu toe alleen goede ervaringen.

    Ik ook hoor 😃
  8. Ingretha
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingretha
    quote:
    Dit schreef Wim


    Maar dit draadje gaat toch echt over couchsurfing Smile.

    Ehhhhh " maybe accepting guests". SmileSmile

    Danku, meteen maar even aangepast hahahahahaha
  9. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    Gisteren heb ik mijn couchsurfer uit Dld weer naar huis gebracht. De 6 weken zijn wat mij betreft omgevlogen. Had voor mij nog wel langer mogen duren. Maar ja, de reden waarom hij hier was is afgerond.
    In september gaat hij in NL studeren.
    Kreeg vandaag een verzoek van 2 mensen uit Wit-Rusland. Zij komen vanavond aan voor waarschijnlijk 2 nachten. Het is hier een komen en gaan van gasten. Leuk hoor. 👍🏻
  10. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    De Wit-Russen zijn gisteravond gearriveerd. Later dan gepland, maar ik was nog wakker. :)
    Ze hebben goed geslapen en zijn nu Amersfoort aan t ontdekken. Ze blijven tot maandag.
    Er heeft zich ook al een nieuwe gast aangemeld. Een vrouw van 24 uit Polen die in Leusden een cursus mindfullness gaat doen. Ze blijft 8 dagen en komt 6/8 a.s.
    Het is bijna een baan, CS host zijn. ☺️
  11. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim

    Ik vind het heel leuk dat je je wederwaardigheden hier blijft delen!
  12. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    quote:
    Dit schreef Wim
    Ik vind het heel leuk dat je je wederwaardigheden hier blijft delen!


    Gelukkig maar. Smile
    Ik wilde gisteren al schrijven of je niet liever hebt dat ik een eigen draadje ga openen. Maar toen realiseerde ik me dat je al eerder schreef dat je t leuk vond om m'n verhalen hieromtrent te lezen. Dus maar zo gelaten. :)
    Het is echt leuk. Ik app nog steeds met de man uit Mumbai.
    Hij komt volgend jaar waarschijnlijk terug naar Amersfoort. Hij is een spijkerbroek vergeten hier. Smile Die zat nog tussen de schoon gewassen was. Smile
    Hij is nml van plan om volgend jaar naar de VS te gaan en doet dan in ieder geval ook NL aan om z'n broek op te halen. Nasturen vond ie te duur. 😆
    De man uit Duitsland komt in NL studeren dus die zal ik zeer waarschijnlijk ook blijven zien. Er staan hier in ieder geval ook nog spullen van hem die hij niet direct nodig had in Dld, dus die komt hij ook nog ophalen. Of ik ga ze brengen. Dat kan ook nog. Smile
    Hij heeft me ook uitgenodigd in Dld voor een familiefeest van 3 dagen eind volgende maand. Ga ik heen. Smile
Terug naar de lijst