bekeuring italie

bekeuring italie 

Onderwerp van Zooitje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik heb ook eens een Italiaanse bekeuring gehad. Tien jaar terug ofzo. Helemaal Italiaans dus ik heb maar de gok genomen dat ie terecht was en heb betaald.


    Inmiddels is er meer samenwerking binnen EU verband mbt niet betaalde boetes....
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef zooitje
    Haha ja wat doe je in Rome.... Naar hetzelfde hotel gaan.... Ze gaan de bekeuring verrekenen met ons....


    Smile

    quote:
    Dit schreef zooitje
    (..).. Handig hoor om daar een Italiaanse schoondochter in spe voor te hebben.... Die weet zoveel achteraf plekjes...
    En nee.... Wij houden niet van de touristische plekjes....


    Aha, er is dus een belang met die stad. Smile
    Ach, schoondochter zal jou wel kunnen helpen met de lokale mores om onderuit zo'n bekeuring te komen Smile
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Batavus
    Inmiddels is er meer samenwerking binnen EU verband mbt niet betaalde boetes....
    het probleem was niet dat ik niet wilde betalen maar dat ie onleesbaar was dus hij had net zo goed van een Russische bende kunnen zijn. D?t was mijn dilemma.
  4. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef zooitje
    Vanmorgen aangetekende brief...uit italie...
    Datum klopt....auto staat inderdaad op foto...blijkbaar in een straat waar ik niet mocht rijden...
    Maar....nu pas een aangetekend schrijven?
    Banknummers waar ik niks van snap? Veel teveel cijfers enz..
    Al 3 keer een leuke verhoging...
    Wat zou er gebeuren als ik niks betaal....we gaan weer dit jaar naar Italie...ok met een andere auto..
    Schoondochter heeft mijn oude auto....


    De IBAN in italie (net als in Frankrijk) bestaat uit alleen maar cijfers, niet zoals bij ons gedeeltelijk uit letters. Als je in je internetbankieren al die cijfers invult komt het goed. Daarnaast heb je ook nog de BIC code, die moet je bij internationaal overmaken ook invulen.

    Heb helaas ervaring, 3 jaar terug een verkeersboete in Frankrijk....
  5. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Annemieke


    De IBAN in italie (net als in Frankrijk) bestaat uit alleen maar cijfers, niet zoals bij ons gedeeltelijk uit letters. Als je in je internetbankieren al die cijfers invult komt het goed. Daarnaast heb je ook nog de BIC code, die moet je bij internationaal overmaken ook invulen.

    Heb helaas ervaring, 3 jaar terug een verkeersboete in Frankrijk....

    De BIC hoeft niet. Daar vraagt het programma om als je een buitenlandbetaling doet maar als je een IBAN hebt hoef je niet naar het programma voor een buitenlandbetaling. Met uitzondering van de UK.
Terug naar de lijst