Ervaringen met dual sim toestel

Ervaringen met dual sim toestel 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik overweeg een s7 duel sim aan te schaffen. Wie heeft ervaring met dit soort toestellen? Waar moet ik rekening mee houden? Etc etc.
  2. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Had een deul sim maar gebruikte er maar 1 simkaart dat kan gewoon geen ervaring met 2 simkaarten
  3. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Ja, ik gebruik er wel eens twee als ik buiten Europa ben. Een lokale SIM voor data erbij terwijl ik wel bereikbaar ben op mijn gewone Vodafone nummer.

    Ook handig om ter plekke afspraken te maken.

    Je kunt ringtones per SIM instellen zodat je direct weet op welk nummer je gebeld wordt. En per uitgaand gesprek kiezen welke SIM je wilt gebruiken.

    Heb je specifieke vragen?
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Xanxan
    Ja, ik gebruik er wel eens twee als ik buiten Europa ben. Een lokale SIM voor data erbij terwijl ik wel bereikbaar ben op mijn gewone Vodafone nummer.

    Ook handig om ter plekke afspraken te maken.

    Je kunt ringtones per SIM instellen zodat je direct weet op welk nummer je gebeld wordt. En per uitgaand gesprek kiezen welke SIM je wilt gebruiken.

    Heb je specifieke vragen?

    Dank voor reactie. Hoe werkt t met internet?
  5. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Via de toestel instellingen kies je welke SIM je standaard voor data/internet wilt gebruiken. Eventueel snel om te schakelen dus.

    Je kunt ook nog per SIM aangeven of er in het buitenland data verkeer toegestaan is.
  6. Sterke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterke
    Ik heb een dual sim Motorola G5, om werk en priv? op 1 toestel te gebruiken. Ben er erg tevreden mee, ook mail zie ik apart en agenda wordt ge?ntegreerd met werk en priv?.
  7. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Ik heb de s8+ dual sim met zowel een priv? als werk sim er in.
    Ideaal! Want ik hoef niet meer net twee toestellen te lopen. Data gebruik ik van beide sim kaarten door in het menu soms om te schakelen.
    Het enige nadeel is dat het een kunst is om priv? en zakelijk Whatsapp en dus met verschillende nummers te gebruiken.
    Vraag maar raak!
  8. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Sinds een jaar heb ik Dual sim. Op scherm voor beide nummers: alle mailboxen, sms-boxen, internetbundels, etc. Super, wil niet meer anders.
    Alleen de app Whatsapp is ouderwets. Daar moet je voor een nummer kiezenSmile
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Ik heb de s8+ dual sim met zowel een priv? als werk sim er in.
    Ideaal! Want ik hoef niet meer net twee toestellen te lopen. Data gebruik ik van beide sim kaarten door in het menu soms om te schakelen.
    Het enige nadeel is dat het een kunst is om priv? en zakelijk Whatsapp en dus met verschillende nummers te gebruiken.
    Vraag maar raak!

    oh ja, dat what's app lijkt mij ook wel een ding.......... Maar ik begrijp dat er uit te komen is .......
    Mooi. Las dat de Note8 w.s. ook als dual sim komt........ dan ga ik zeker mijn S7 inruilen :-)

    Dank voor de reacties!
Terug naar de lijst