Update IPhone

Update IPhone 

Onderwerp van tinkerbella

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Ik heb afgelopen week 2 updates ge?nstalleerd op mijn iPhone 6 waaronder IOS 11 en later nog volgens mij ( weet niet zeker of het nummer klopt ) 11.02.
    Nu doet mijn telefoon het heel slecht, loopt telkens vast en ook het laden van pagina?s duurt of erg lang of er komt niks.
    Heb niet veel verstand van dit soort zaken maar wie wel?
    Is er iets aan te doen?
  2. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Heb je een paar keer aan en uit gezet?
    Ik ken dit soort problemen niet, hier hebben we I phone kliniek en als ik structureel problemen heb laat ik mn Apple spullen daar voor een redelijk bedrag bekijken en repareren.

  3. quote:
    Dit schreef elly69
    Heb je een paar keer aan en uit gezet?
    Ik ken dit soort problemen niet, hier hebben we I phone kliniek en als ik structureel problemen heb laat ik mn Apple spullen daar voor een redelijk bedrag bekijken en repareren.


    Heb m eerlijk gezegd nog nooit zo vaak aan en uit gezet, heb deze telefoon pas sinds eind augustus en voor de update was het een geweldige telefoon maar nu ??
    Heb m via belsimpel verlengd , ik heb tele 2...
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Doe eens een harde reset? Dat is wat anders dan aan en uit zetten.

  5. quote:
    Dit schreef scar
    Doe eens een harde reset? Dat is wat anders dan aan en uit zetten.


    En hoe doe ik dat dan?
    Kun je me het begrijpelijk uitleggen want heb geen idee wat je zegtSmile
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Zoek even op google naar harde reset iPhone 6.

    Kwestie van gelijktijdig indrukken van de uit knop en de home button denk ik. Tot het appeltje in beeld komt.

    Ik heb nu iPhone 7, dan moet je de uit knop en de geluid lager knop indrukken.

  7. quote:
    Dit schreef scar
    Zoek even op google naar harde reset iPhone 6.

    Kwestie van gelijktijdig indrukken van de uit knop en de home button denk ik. Tot het appeltje in beeld komt.

    Ik heb nu iPhone 7, dan moet je de uit knop en de geluid lager knop indrukken.


    Thx ga het proberen
Terug naar de lijst