chat

chat 

Onderwerp van acda

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Piep
    Ik vind OA nog steeds leuk. De uitjes, de mensen, de draadjes. Ik heb geen vergelijk met vroeger, maar ik vermaak me prima. Een lach, een traan, ergernissen ik zie het allemaal voorbij komen. Als je terug gs in het verleden, is dat nooit zo leuk als toen. Als je in vroeger blijft hangen, doe je jezelf enorm te kort.


    Mee eens !
  2. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    Het ging toch over de chatSmile
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jillh
    Het ging toch over de chatSmile


    Klopt en die is niet meer wat het was.
    Rest is prima
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    quote:
    Dit schreef EmC


    Waarom zou jij je daar actief voor moeten inzitten?
    Ik ervaar jou tot nu toe als een lieve, empathische, eigenlijk altijd positieve vrouw dus per definitie draag jij bij aan een goede sfeer dunkt me.
    Er zijn inderdaad weleens klachten geweest over de aftakeling van OA. Ik zie ze ook regelmatig voorbij komen.
    Er is ook een periode geweest dat er geklaagd werd dat er teveel onderbroeken lol was.
    Alle draadjes gingen helemaal nergens meer over en dat was de schuld van de nieuwe generatie OA-ers.
    Maar op de vraag waarom ze dan zelf geen boeiende, interessante draadjes opende, kwam nooit antwoord.
    Feesten kan en mag iedereen organiseren, daar hoeft Bart niet voor benaderd.
    Ieder jaar in Mei is er bijvoorbeeld een hele grote BBQ waar al gauw 150 OA-ers opaf komen.
    Gewoon georganiseerd door een OA-er.
    Ik zie sowieso best vaak grote feesten voorbij komen, gewoon allemaal zonder de tussenkomst van Bart.
    OA kun je gebruiken hoe je zelf wilt.

    Het forum is maar een klein onderdeel van OA, evenals de chat.
    Er zijn 2000 leden en misschien maar 30 of 40 mensen die regelmatig schrijven.
    Sommige mensen zitten hier alleen voor de vakanties of de uitjes.
    Eigenlijk is er denk ik maar een handjevol mensen dat klaagt dat het vroeger gezelliger was.
    Maar moeten nieuwelingen dan dat als een verwijt naar zich toe trekken?
    Welnee!
    Niemand is verantwoordelijk voor het vermaak van een ander.
    Maar ik snap best dat het soms zowat beschuldigend overkomt.


    Thanks!

    Ik zie het ook niet per definitie als mijn taak, maar meer dat we er met zijn allen voor kunnen zorgen dat het misschien net iets leuker maken, als sommigen hier wat missen wat er vroeger wel was.

    In ieder geval dan met idee?n te komen ipv van altijd alleen maar te zeggen dat het vroeger beter was. Dan kunnen we er tenminste wat aan doen of iig proberen.

    Mede omdat ik geen vergelijk heb met vroeger, is de input van oudere leden daarbij dan wel cruciaal. Heus zal niet alles terug kunnen komen zoals het was, ook zullen er nu dingen beter zijn dan toen. Maar wat echt gemist wordt, kan misschien wel weer worden ge?ntroduceerd.

    Zelf ervaar ik OA als fijn, een bijzondere club mensen, een afspiegeling van de maatschappij met alle zeer positieve en soms iets minder positieve kanten. Een bak aan ervaring in zo enorm veel opzichten. Waar mensen elkaar helpen in geval van moeilijke tijden, ik vind het prachtig welke kracht er soms uit gaat van deze club. Bij zieken of andere nood, hoe fijn is dat?!

    Ik ben het ook eens met Piep, laten we ons eerder wat focussen op de toekomst. Kom met idee?n! Chat heb ik een paar keer gedaan echter functioneerde het toen niet optimaal en het was er idd erg rustig. Misschien is het idd niet meer helemaal van nu. Ook ik vermaak mij als "nieuweling" goed, ga naar uitjes en Heb er leuke contacten door.

    Misschien dat ik het chat-draadje vervuil, excuses daarvoor, maar deze tendens viel mij gewoon op (nu dan toevallig hier, maar ook vaker in andere draadjes) en ik vind het zonde, want het is echt een fijne club.
  5. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    ik val er geregeld binnen maar als er na verloop van tijd niemand voorbij komt klik ik t scherm wel eens weg of vergeet ik dat ik online was en dan zijn er enkele gekomen en gegaan zonder te merken
  6. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Jij was toch altijd met die ene meneer aan het privechatten. Smile

    .


    jaaaa maar de eerste 2 jaar niet hoor!!!!!



    PS UPDATE: we chatten nog steeds Smile
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jacquelien


    jaaaa maar de eerste 2 jaar niet hoor!!!!!



    PS UPDATE: we chatten nog steeds Smile


    Yeaaaah, maar niet meer op oa toch?
    Toen ik op de chat kwam waren jullie al samen, dus ik weet niet beter ;)
  8. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    nope.. was niet echt leuk om met zn tweeen prive te gaan wanneer er maar 5 personen in de chatroom zaten. Dus dat doen we nu anders Smile
  9. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    nope.. was niet echt leuk om met zn tweeen prive te gaan wanneer er maar 5 personen in de chatroom zaten. Dus dat doen we nu anders Smile


    H?h?, eindelijk! Smile
    Smile
  10. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Anoesjka


    H?h?, eindelijk! Smile
    Smile



    jaja jaja jaja hahahahahhahahaa Ik vind jou leuk!
  11. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Jacquelien



    jaja jaja jaja hahahahahhahahaa Ik vind jou leuk!



    Smile
    Smile

    Ik jou ook! Smile
  12. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda

    quote:
    Dit schreef Piep
    Ik vind OA nog steeds leuk. De uitjes, de mensen, de draadjes. Ik heb geen vergelijk met vroeger, maar ik vermaak me prima. Een lach, een traan, ergernissen ik zie het allemaal voorbij komen.

    Met oud en nieuw vorig jaar een topfeest gehad, en ik ga dit jaar voor de 2e ronde. De chat is gewoon niet meer van deze tijd. Fb, WhatsApp heeft dat wel achterhaald. Als je terug gaat naar iets in het verleden, is dat nooit zo leuk als toen. Als je in vroeger blijft hangen, doe je jezelf enorm te kort denk ik altijd.



    Ik ben nergens blijven hangen, maar wilde de draad gewoon weer oppakken. Niet meer.
Terug naar de lijst