workshop stucen

workshop stucen 

Onderwerp van twelve

Terug naar de lijst
  1. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef peter62
    heb natuurlijk niks aan een plafond dat er uit ziet alsof ik het zelf heb gedaan Smile

    Lang, lang geleden (bijna 20 jaar) heb ik een stuccursus (6 avonden van 3 uur) gevolgd op de Doe Zelf School in Rotterdam. Daar heb ik voornamelijk geleerd dat je het een ander moet laten doen. Smile Het is zwaar en smerig werk, en aan het eind van de klus ziet het er toch altijd anders uit dan wanneer je het door iemand laat doen die het w?l kan.

    Het voordeel van zo'n cursus is wel dat je leert beoordelen of die vakman het goed heeft gedaan of dat 'ie je een oor aan probeert te naaien.
  2. ChristineB
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ChristineB
    Ik heb ook wel interesse! Ik houd dit draadje in de gaten.
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Heb ooit een muurtje gestuct.
    Weet voornamelijk nog dat ik destijds besloot dat n??it meer te doen.

    Maar aangezien de hal er hier niet uit ziet (vorige bewoners vonden structuurverf mooi en dan hier wat structuur en daar wat verf zeg maar) wil ik het toch nog eens proberen.
    22 okt '17 - 18:56:02 / 22 okt '17 - 19:43:12
  4. quote:
    Dit schreef Cato
    Heb ooit een muurtje gestuct.
    Weet goorbamelijk nog dat ik destijds besloot dat n??it meer te doen.

    Zo ging ik de muur van de schuur stuken. Waren grote stukken stukwerk afgevallen en ik zou dat wel even bijwerken. 't Ziet er nu uit als een Romeins muurtje Smile
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Zo ging ik de muur van de schuur stuken. Waren grote stukken stukwerk afgevallen en ik zou dat wel even bijwerken. 't Ziet er nu uit als een Romeins muurtje Smile

    Dat kan best heel kunstig zijn toch? Smile
  6. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Zo ging ik de muur van de schuur stuken. Waren grote stukken stukwerk afgevallen en ik zou dat wel even bijwerken. 't Ziet er nu uit als een Romeins muurtje Smile


    Beetje terra kleurtje geven en zeggen dat het zo hoort Smile
    Ik vind het dapper dat je er zelf aan begonnen bent! Het is voor mij ongeveer het enige in een huis wat ik nog nooit zelf gedaan heb Smile
  7. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Zo ging ik de muur van de schuur stuken. Waren grote stukken stukwerk afgevallen en ik zou dat wel even bijwerken. 't Ziet er nu uit als een Romeins muurtje Smile

    Zo ongeveer? Smile
  8. Dolfijn2801
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dolfijn2801
    Hoe was de workshop?
  9. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Dolfijn2801
    Hoe was de workshop?

    Ow heb ik het uitje gemist?
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Oh sorry...ik had het even laten liggen...Smile Solly solly solly (shame on me!)

    Ik kan het voorlopig niet organiseren op de zaterdag, omdat ik een opleiding ga volgen waarbij ik tot en met half april vrijwel iedere zaterdag onder de pannen ben.
    Ik hoorde van de week dat ik door de selectie heen was.Smile. Doordeweeks heb ik geen tijd i.v.m. werk.

    Daarna wil ik het wel oppakken, maar het staat iedereen vrij om het eerder te organiseren, aangezien er voor 1 workshop al te veel deelnemers zouden zijn.
  11. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef twelve
    Oh sorry...ik had het even laten liggen...Smile Solly solly solly (shame on me!)

    Ik kan het voorlopig niet organiseren op de zaterdag, omdat ik een opleiding ga volgen waarbij ik tot en met half april vrijwel iedere zaterdag onder de pannen ben.
    Ik hoorde van de week dat ik door de selectie heen was.Smile. Doordeweeks heb ik geen tijd i.v.m. werk.

    Daarna wil ik het wel oppakken, maar het staat iedereen vrij om het eerder te organiseren, aangezien er voor 1 workshop al te veel deelnemers zouden zijn.


    En volgende week dan? feest in mokum?
  12. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Bedrijfje is gesloten ivm verhuizing tm maart. Was namelijk nieuwsgierig wat dat voor bijzonder iets was . dat er verteld wordt dat je perfect kunt stucen binnen een dag . Zodadelijk even mijn stukadoor SmileSmile
Terug naar de lijst