Hulp nodig?

Hulp nodig? 

Onderwerp van z1000sx

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef z1000sx
    De Sint actie ken ik niet en zie er ook niets over staan hier op de site, maar wellicht kijk ik met mijn soepogen Smile

    Ik doe het voor de gezelligheid. Ik hoef er niets voor terug.
    Nog geen echte reacties gehad, maar het is nog vroeg.

    Anders ga ik maar een avondje koken voor liefhebbers.
    Ik heb een tafel voor 8 personen en ik ben maar met zijn 2


    Mikky had in haar reactie uitgelegd wat de sint actie is inclusief een link waar je alleen maar op hoeft te klikken ;-)
    Bovenaan de startpagina prijkt momenteel ook een banner waar het op staat en waar je op kunt klikken maar die link van Mikky gaat rechtstreeks naar het onderwerp met tekst en uitleg.
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef z1000sx
    De Sint actie ken ik niet en zie er ook niets over staan hier op de site, maar wellicht kijk ik met mijn soepogen Smile

    Ik doe het voor de gezelligheid. Ik hoef er niets voor terug.
    Nog geen echte reacties gehad, maar het is nog vroeg.

    Anders ga ik maar een avondje koken voor liefhebbers.
    Ik heb een tafel voor 8 personen en ik ben maar met zijn 2

    Allemaal leuke idee?n. Sintactie is leuk, omdat jij er toch al niks voor wil. Anderen toch iets willen geven voor het goeie doel en jij alsnog de gezelligheid hebt.
    Maar daarnaast kan je uiteraard buiten de actie om anderen helpen.
    Voor mij woon je erg ver uit de richting dus werkt niet zo goed, maar is altijd fijn als je iemand in de buurt hebt die je even ergens mee kan helpen.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik wil in de kerstvakantie een deel van mijn huis schilderen. Muren vooral. Paar plinten om een muur heen. Als je het leuk vindt om te komen helpen ben je van harte welkom hoor Smile

    Vraag me alleen af of Rotterdam niet te ver reizen is.
  4. Irsa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Irsa
    Wat een leuk aanbod, helaas voor mij woon ik niet bij je in de buurt. Heb genoeg kleine klusjes die ik zelf niet kan dus mocht je ooit in het midden van het land komen; je bent welkom Smile
  5. Helaas erg ver allemaal.
    Wie weet zijn er meer die handig zijn 😀
  6. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Irsa
    Wat een leuk aanbod, helaas voor mij woon ik niet bij je in de buurt. Heb genoeg kleine klusjes die ik zelf niet kan dus mocht je ooit in het midden van het land komen; je bent welkom Smile

    Kwestie van vragen?
    Doe dit al jaaaaaren binnen OA en er zijn er dan ook genoeg die mij per pb weten te vinden.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Raymond

    Kwestie van vragen?
    Doe dit al jaaaaaren binnen OA en er zijn er dan ook genoeg die mij per pb weten te vinden.

    Ja schat, maar dat vragen h?.....
  8. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Cato

    Ja schat, maar dat vragen h?.....


    Ja dat vindt men soms wat moeilijk. Maar ik probeer er ook voor te zorgen dat hij of zij het de volgende keer niet meer hoeft te vragen maar voortaan zelf kan als ze dat willen. Het geeft erg veel voldoening om zelf aan de slag te gaan met een beetje opstart/voordoen/ hulp. Een mooi voorbeeld is dat ik hem 2 uurtjes hielp met het beginnen aan een laminaatvloer in de huiskamer, en hij het vervolgens met de opgedane kennis zelf afgemaakt heeft.
    Jij weet dat je mij alles kan vragen. En anderen gelukkig ook.
    En dat doe je dan ook soms (En ik meen je goed genoeg te kennen om dat te mogen zeggen)
  9. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Raymond


    Ja dat vindt men soms wat moeilijk. Maar ik probeer er ook voor te zorgen dat hij of zij het de volgende keer niet meer hoeft te vragen maar voortaan zelf kan als ze dat willen. Het geeft erg veel voldoening om zelf aan de slag te gaan met een beetje opstart/voordoen/ hulp. Een mooi voorbeeld is dat ik hem 2 uurtjes hielp met het beginnen aan een laminaatvloer in de huiskamer, en hij het vervolgens met de opgedane kennis zelf afgemaakt heeft.
    Jij weet dat je mij alles kan vragen. En anderen gelukkig ook.
    En dat doe je dan ook soms (En ik meen je goed genoeg te kennen om dat te mogen zeggen)


    Ik durf het niet meer
Terug naar de lijst