Live muziek/festivals/concerten: ouders met opgroeiende tieners

Live muziek/festivals/concerten: ouders met opgroeiende tieners 

Onderwerp van mark190

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef indigo


    Ik vind het erg duur dus twijfel. Lijkt me leuk met dochter (ze is bijna jarig)


    Ik heb ook getwijfeld. Erg lang.
    Maar ik kijk elke Pasen de film, ken alle nummers uit mijn hoofd, dochter is 8 maart jarig, ik mag mezelf ook wel eens verwennen en ik heb vanaf januari een lagere hypotheekrente. O ja, en ik ben bijna jarig. Dus vond ik het een verantwoorde uitgave. Smile
  2. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Inge65


    Ik heb ook getwijfeld. Erg lang.
    Maar ik kijk elke Pasen de film, ken alle nummers uit mijn hoofd, dochter is 8 maart jarig, ik mag mezelf ook wel eens verwennen en ik heb vanaf januari een lagere hypotheekrente. O ja, en ik ben bijna jarig. Dus vond ik het een verantwoorde uitgave. Smile


    Ha ha, al ga je tien keer Smile

    Mijn twijfel is ook of ze het leuk gaat vinden..
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef indigo


    Ha ha, al ga je tien keer Smile

    Mijn twijfel is ook of ze het leuk gaat vinden..

    Ik moet mezelf nog even overtuigen dat het een goede uitgave is. Smile


    Kent ze de film?
  4. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190

    quote:
    Dit schreef indigo
    Gaan jullie om 20:00?


    Ja we gaan ook om 20:00 uur.

    Gezellig Inge dat je geboekt hebt. De pijn die je nu voelt over de uitgave, ben je in maart helemaal kwijt.Smile
    En ja Valerie, dat zal mijn dochter wel helemaal top vinden als jullie ook gaan. Maar ik begrijp wel dat je twijfelt, als je niet zeker weet of jouw dochter dit leuk gaat vinden.
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef mark190


    Ja we gaan ook om 20:00 uur.

    Gezellig Inge dat je geboekt hebt. De pijn die je nu voelt over de uitgave, ben je in maart helemaal kwijt.Smile
    En ja Valerie, dat zal mijn dochter wel helemaal top vinden als jullie ook gaan. Maar ik begrijp wel dat je twijfelt, als je niet zeker weet of jouw dochter dit leuk gaat vinden.

    Ben de pijn nu al kwijt. Totdat het afgeschreven wordt. Smile
  6. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Ik heb het serieus overwogen maar het is toch iets anders geworden. Ik denk dat JCS meer een cadeau voor mij dan voor haar zou zijn geweest - en zij was tenslotte jarig. Veel plezier!
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Dank!
  8. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190

    quote:
    Dit schreef indigo
    Ik heb het serieus overwogen maar het is toch iets anders geworden. Ik denk dat JCS meer een cadeau voor mij dan voor haar zou zijn geweest - en zij was tenslotte jarig. Veel plezier!



    Dank je wel. Valerie



    @ Inge
    Ik stuur je tegen die tijd mijn 06 nummer wel.
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Top!
  10. Annette65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annette65
    Het eerste weekend van juli,is hier in Gorinchem het hippyfestival. Overdag gratis. In de buitenlucht met kraampjes, oude VW's en veel muziek. Aan het water en dichtbij het strand. 3 dagen feest. In juni is hier het waterpoortfestival met elke dag een ander thema, ook erg leuk.
  11. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Annette65
    Het eerste weekend van juli,is hier in Gorinchem het hippyfestival. Overdag gratis. In de buitenlucht met kraampjes, oude VW's en veel muziek. Aan het water en dichtbij het strand. 3 dagen feest. In juni is hier het waterpoortfestival met elke dag een ander thema, ook erg leuk.

    Leuke tip, dank!
  12. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190

    quote:
    Dit schreef Annette65
    Het eerste weekend van juli,is hier in Gorinchem het hippyfestival. Overdag gratis. In de buitenlucht met kraampjes, oude VW's en veel muziek. Aan het water en dichtbij het strand. 3 dagen feest.


    Dat hippy festival met die oude VWbusjes, dat ziet mijn dochter wel zitten! Wat leuk zeg. Als ze dat weekend bij mij is, dan is dat zeker een optie voor ons.
    Met haar moeder heeft ze met zo'n geschilderd busje al een keer vakantie gevierd! (En anders tip ik haar moeder wel voor dat weekend). Ookal was het geen echt vw busje....maar de pret was er niet minder om.
    29 dec '17 - 22:27:42 / 30 dec '17 - 02:46:54
Terug naar de lijst