Oogjes

Oogjes 

Onderwerp van DianneE


Dit onderwerp is gesloten.
door DianneE zelf op 3 januari 2018 om 00:57:30

Terug naar de lijst
  1. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    Ik dacht dat ik het al eens eerder ergens gemeld had, maar de oogjes waaraan je kunt zien of je iemand al eens getroffen hebt bij uitjes, werken bij mij al ruime tijd niet meer. Alleen in het begin van mijn lidmaatschap afgelopen jaar, februari / maart ongeveer wel gewerkt, daarna zo opeens niet meer.
    Geen ramp, maar toch jammer van die functionaliteit die er is. Heb ondertussen al heel veel mensen ontmoet.
  2. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef DianneE
    Ik dacht dat ik het al eens eerder ergens gemeld had, maar de oogjes waaraan je kunt zien of je iemand al eens getroffen hebt bij uitjes, werken bij mij al ruime tijd niet meer. Alleen in het begin van mijn lidmaatschap afgelopen jaar, februari / maart ongeveer wel gewerkt, daarna zo opeens niet meer.
    Geen ramp, maar toch jammer van die functionaliteit die er is. Heb ondertussen al heel veel mensen ontmoet.



    Werkt bij mij idd ook niet.
  3. En je hebt bij opties het vinkje wel goed staan? Smile
    Plaatje
  4. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Clara
    En je hebt bij opties het vinkje wel goed staan? Smile


    Ja bij mij wel.
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef DianneE
    Ik dacht dat ik het al eens eerder ergens gemeld had, maar de oogjes waaraan je kunt zien of je iemand al eens getroffen hebt bij uitjes, werken bij mij al ruime tijd niet meer. Alleen in het begin van mijn lidmaatschap afgelopen jaar, februari / maart ongeveer wel gewerkt, daarna zo opeens niet meer.
    Geen ramp, maar toch jammer van die functionaliteit die er is. Heb ondertussen al heel veel mensen ontmoet.

    Hoe zie je dat het niet werkt?

    Ik zie ze wel en kan doorklikken. Heb alleen geen idee of alles erbij staat
  6. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Cato

    Hoe zie je dat het niet werkt?

    Ik zie ze wel en kan doorklikken. Heb alleen geen idee of alles erbij staat


    Ik ben nog niet zo lang lid. Ik weet zeker dat het niet klopt. Heb bijvoorbeeld Dianne 2 keer gezien, het oogje zegt nul keer.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef eva_eva


    Ik ben nog niet zo lang lid. Ik weet zeker dat het niet klopt. Heb bijvoorbeeld Dianne 2 keer gezien, het oogje zegt nul keer.

    Even gekeken.
    Is bij mij ook niet bijgewerkt zie ik nu.
  8. Bericht van Cato is op 02-01-2018 om 11:36:43 uur verwijderd door Cato.

    Reden: Oeps.... verkeerde draadje

     
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef DianneE
    Ik dacht dat ik het al eens eerder ergens gemeld had, maar de oogjes waaraan je kunt zien of je iemand al eens getroffen hebt bij uitjes, werken bij mij al ruime tijd niet meer. Alleen in het begin van mijn lidmaatschap afgelopen jaar, februari / maart ongeveer wel gewerkt, daarna zo opeens niet meer.
    Geen ramp, maar toch jammer van die functionaliteit die er is. Heb ondertussen al heel veel mensen ontmoet.


    Dank, dat was een bugje, ontstaan nadat ik wat bestanden verplaatst heb. Smile

    Werkt nu weer, als het goed is....
  10. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef bart


    Dank, dat was een bugje, ontstaan nadat ik wat bestanden verplaatst heb. Smile

    Werkt nu weer, als het goed is....


    Ja! En met terugwerkende kracht :-)

    Dank je!
  11. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef eva_eva


    Ja! En met terugwerkende kracht :-)

    Dank je!

    Ja hier ook weer!Smile
  12. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    Ah ja doet het weer, en idd zelfs met terugwerkende kracht. Bedankt Bart 👍
Terug naar de lijst