Overige aanbieders eenouderreizen

Overige aanbieders eenouderreizen 

Onderwerp van Tamara

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara
    Hoi allemaal,

    Ondanks de prachtige reizen met zeer gunstige prijzen die op deze site aangeboden worden, ben ik ook aan het kijken naar andere aanbieders. Estivant, Cirkel en Labyrinth.
    Heeft iemand ervaring met deze organisaties? En dan met name Alpen / Pyreneeen Frankrijk of Gardameer Italie.
    Bij de OA vakanties mis ik soms een groot zwembad of een mooi meer...
    Mijn kinderen zijn 12 en (dan) 8.

    Ik hoor graag meer (alles)!!

    Groet, Tamara

    (PS ik zie nu dat deze vraag eigenlijk bij Vakantie Algemeen had moeten staan... Wie kan dit verplaatsen?)
    8 jan '18 - 23:13:42 / 9 jan '18 - 12:27:06
  2. mowgli
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mowgli
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Hoi allemaal,

    Ondanks de prachtige reizen met zeer gunstige prijzen die op deze site aangeboden worden, ben ik ook aan het kijken naar andere aanbieders. Estivant, Cirkel en Labyrinth.
    Heeft iemand ervaring met deze organisaties? En dan met name Alpen / Pyreneeen Frankrijk of Gardameer Italie.
    Bij de OA vakanties mis ik soms een groot zwembad of een mooi meer...
    Mijn kinderen zijn 12 en (dan) 8.

    Ik hoor graag meer (alles)!!

    Groet, Tamara


    Gardameer met Cirkel is mij 2 jaar geleden heel goed bevallen! Zwembad en meer beiden aanwezig. Overigens ben ik langer geleden ook op Elba geweest met Cirkel, nog leuker (vond ik)
  3. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Oh wat leuk, was dat camping Sirmione?
    Elba is buiten mijn budget :-)
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Hoi Tamara,

    moet het pers? via een organisatie zijn?
    Ik weet bijvoorbeeld dat hier op OA ook jaarlijks een groep mensen zelf een vakantie in Itali? plande.
    Hier is nog een draadje van 2016 van een vakantie in Itali? met pubers.

    >>LINK<<

    Of dat je zelf een plek uitzoekt met een periode en dan een oproepje plaatst of er meer mensen die kant op gaan of willen gaan?
  5. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Wat fijn dat je meedenkt!

    Ik wil graag in een huurtent omdat ik na zo'n lange reis denk geen energie meer te hebben om ons hele 'huis' op te bouwen.
  6. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef EmC

    moet het pers? via een organisatie zijn?
    Ik weet bijvoorbeeld dat hier op OA ook jaarlijks een groep mensen zelf een vakantie in Itali? plande.
    Hier is nog een draadje van 2016 van een vakantie in Itali? met pubers.

    >>LINK<<


    Wel een mooie camping trouwens :-)
    Vanmiddag even goed bestuderen! Dank
  7. saskiamaria
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saskiamaria
    Hele goede ervaring met Labyrint vier jaar geleden. Fijn team dat voor je klaar staat, avontuurlijke activiteiten, leuke reisgenoten. Je kunt Labyrinth ook telefonisch goed bereiken als je vragen hebt, ze nemen echt de tijd voor je. Ze zijn heel betaalbaar, je bepaald zelf (ter plaatse, per dag) aan welke activiteiten je meedoet.
    Ik vond het een top organisatie maar het is wel vier zomers geleden.
  8. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    Nooit meer Labyrinth voor mij na een vakantie in 2015. Onvoldoende geschoold personeel bij outdooractiviteiten, twee huurtenten op e?n staanplaats ( hutje mutje op elkaar, geen privacy, geen ruimte rondom je tent), inventaris tent bijeengeraapt zootje en erg vies. Team niet zichtbaar, zelfs niet bij calamiteiten. Was overigens geen Frankrijk of Itali?.

    Estivant altijd goed bevallen maar daar is de (hoofd) prijs ook wel naar.
    OA les tres cantons heeft zwembad en rivier vlakbij.
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef mowgli


    Gardameer met Cirkel is mij 2 jaar geleden heel goed bevallen! Zwembad en meer beiden aanwezig. Overigens ben ik langer geleden ook op Elba geweest met Cirkel, nog leuker (vond ik)

    Ja, Elba was gaaf!
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Labyrinth ken ik niet. Cirkel en Estivant vond ik beide prima!
  11. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Met Cirkel naar Kreta geweest in 2013, all inclusive hotel, leuke excursies.
    Met Estivant in 2014 naar Toscane geweest, kampeervakantie. Supertijd gehad.
    In 2015 met Estivant naar Zeeland geweest, kampeervakantie, weg-geregend, dat lag dus niet aan de organisator.
    In 2016 met OA naar de Ardennen geweest, actieve kampeervakantie, leuk om OA-ers (opnieuw) te ontmoeten.

    In alle genoemde gevallen was er sprake van leuke groepen mensen en hebben mijn kinderen zich ook prima vermaakt.

    OA was wel stukken goedkoper dan Cirkel en Estivant.

    Als ik het kon betalen zou ik wel weer een keer met Estivant naar Itali? willen (weer naar Viareggio of naar Elba). Toscane is prachtig Smile
  12. Leeuw1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Leeuw1971
    Wij zijn nu twee jaar met Estivant weggeweest. Het eerste jaar naar Bled en vorig jaar naar Argeles sur Mer. Beiden zijn goed bevallen. Leuk team en zeer behulpzaam. Kids hebben zich ook prima vermaakt en willen dit jaar weer (tenminste 1 want oudste gaat niet mee, wordt bijna 18).

    Groet,
    Rachel
Terug naar de lijst