workshop stucen

workshop stucen 

Onderwerp van twelve

Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Dirk
    Bedrijfje is gesloten ivm verhuizing tm maart. Was namelijk nieuwsgierig wat dat voor bijzonder iets was . dat er verteld wordt dat je perfect kunt stucen binnen een dag . Zodadelijk even mijn stukadoor SmileSmile

    Er staat niet dat je het perfect leert.

    Ik heb het zelf eens gedaan. Zonder ervaring. Hoewel het een hels karwei was, is het wel te doen. Maar daarna heb het niet nog eens gedaan, want het was echt wel een pittige klus.
    Lijkt mij gewoon leuk om eens te kijken wat zo?n workshop kan brengen zodat je misschien minder snel de voor de handliggende beginners fouten maakt.

    Als ik zelf een wandje stuc hoeft het niet perfect. De wetenschap dat ik het zelf gedaan heb en ik het beter vind dan wat het was is me genoeg waard.
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Cato

    Er staat niet dat je het perfect leert.

    Ik heb het zelf eens gedaan. Zonder ervaring. Hoewel het een hels karwei was, is het wel te doen. Maar daarna heb het niet nog eens gedaan, want het was echt wel een pittige klus.
    Lijkt mij gewoon leuk om eens te kijken wat zo?n workshop kan brengen zodat je misschien minder snel de voor de handliggende beginners fouten maakt.

    Als ik zelf een wandje stuc hoeft het niet perfect. De wetenschap dat ik het zelf gedaan heb en ik het beter vind dan wat het was is me genoeg waard.

    Met succes stucen is voor mij perfect . Zal wel met mijn vak te maken hebben Smile
  3. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul
    Ik stel mn huis ter beschikking.
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Met succes stucen is voor mij perfect . Zal wel met mijn vak te maken hebben Smile

    Zelf doen is natuurlijk anders de een vakman inhuren.

    Dus wij zullen daarin ongetwijfeld een andere standaard hebben.
  5. quote:
    Dit schreef Cato


    Als ik zelf een wandje stuc hoeft het niet perfect. De wetenschap dat ik het zelf gedaan heb en ik het beter vind dan wat het was is me genoeg waard.

    Ik vind het alleen maar goed als het perfect is.
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ik vind het alleen maar goed als het perfect is.

  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ik vind het alleen maar goed als het perfect is.

    Dat mag Smile

    In mijn geval moet ik het dan niet zelf doen
Terug naar de lijst