Overige aanbieders eenouderreizen

Overige aanbieders eenouderreizen 

Onderwerp van Tamara

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Ik ben een beetje een kluizenaar, ook op vakantie. Meng niet makkelijk met anderen. Ga graag mijn eigen gang. Bij Estivant kan dat, of dat bij OA vakanties kan weet ik niet.
    Kleinschalige uitjes zijn voor mij beter. Ik zie bij de vakanties dezelfde namen hier terug komen, er zijn al groepjes die weer met elkaar op vakantie gaan. En ook al ben ik graag op mezelf, aanhaken is dan in mijn ogen onmogelijk. Dan haak ik al af.
    Is dus puur persoonlijk, geen maatstaf. Maar wel de mijne. Smile

    Je hebt alleen dus nog niet ervaren of een OA vakantie wel of niet "anoniem" is? Dan is het een aanname...

    Op een OA kampeer vakantie mag je aan alles meedoen (?ls er al iets georganiseerd wordt) maar je hoeft nergens aan mee te doen, niets is verplicht. Ik denk dat een club als Estivant minder anoniem is.
  2. Christine1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Christine1
    Denk dat Estivant anoniemer is. Die mensen hoef je na je vakantie nooit meer te zien. Dat hoeft met OA natuurlijk ook niet maar die kans is wel veel groter. Dat vind ik dan ook wel weer leuk aan een OA vakantie.

    Nadeel van Estivant vind ik de bijkomende kosten. Leuk hoor een afscheidsbbq. Maar daar moet ik dan nog wel even voor 4 personen voor betalen. En ik weet best dat dat optioneel is maar ga niet voor niks met een groep op vakantie.
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Je hebt alleen dus nog niet ervaren of een OA vakantie wel of niet "anoniem" is? Dan is het een aanname...

    Op een OA kampeer vakantie mag je aan alles meedoen (?ls er al iets georganiseerd wordt) maar je hoeft nergens aan mee te doen, niets is verplicht. Ik denk dat een club als Estivant minder anoniem is.


    Klopt. Is ook een aanname.
  4. Evonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evonne
    Ik twijfel nog erg wat te boeken. Ik wil graag naar zee, dat is mijn grootste wens/eis.
    Nu zie ik bij Estivant in Itali? zowel Viareggio, Cecina Mare en Elba, alle drie in de Toscane. Heeft iemand ervaring met een of meerdere van deze bestemmingen en zo ja, wat is dan het verschil tussen deze locaties?
    Zou leuk zijn als er een dorp op loopafstand is.
  5. Yvonne38
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne38
    Ik heb de estivant vakantie naar Argel?s-sur-Mer geboekt met de bus. Dit wordt mijn eerste estivant vakantie. Ben zeer benieuwd!
  6. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Yvonne38
    Ik heb de estivant vakantie naar Argel?s-sur-Mer geboekt met de bus. Dit wordt mijn eerste estivant vakantie. Ben zeer benieuwd!

    Superlocatie!!
  7. Hoop1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Hoop1
    quote:
    Dit schreef Evonne
    Ik twijfel nog erg wat te boeken. Ik wil graag naar zee, dat is mijn grootste wens/eis.
    Nu zie ik bij Estivant in Itali? zowel Viareggio, Cecina Mare en Elba, alle drie in de Toscane. Heeft iemand ervaring met een of meerdere van deze bestemmingen en zo ja, wat is dan het verschil tussen deze locaties?
    Zou leuk zijn als er een dorp op loopafstand is.



    Ik ben vier jaar geleden naar Elba (1week) en Cecina (1 week) geweest. Ik vond Elba qua omgeving erg leuk. Vond de mensen van estivant daar minder. Er is geen dorpje in de buurt. Wel van alles op de camping. Cecina was volgens dichter bij dorpje. Hier was de estivant club leuker.
    Ik was zelf met de auto zodat ik op beide locaties de omgeving kon verkennen.

    Elba was een terrassencamping.
  8. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Ik ben een beetje een kluizenaar, ook op vakantie. Meng niet makkelijk met anderen. Ga graag mijn eigen gang. Bij Estivant kan dat, of dat bij OA vakanties kan weet ik niet.
    Kleinschalige uitjes zijn voor mij beter. Ik zie bij de vakanties dezelfde namen hier terug komen, er zijn al groepjes die weer met elkaar op vakantie gaan. En ook al ben ik graag op mezelf, aanhaken is dan in mijn ogen onmogelijk. Dan haak ik al af.
    Is dus puur persoonlijk, geen maatstaf. Maar wel de mijne. Smile

    Dat het allemaal groepjes bekenden zijn is niet mijn ervaring.

    Vorig jaar met OA naar Vallee Heureuse geweest.
    Er was geen kliek en veel nieuwe mensen.
    Je kon prima je eigen gang gaan. En ook makkelijk aanhaken als je dat wilde.
    Vanaf minuut 1 stonden er jongeren bij onze tent om de kinderen mee te vragen naar het zwembad.
    De twee weken erna hadden ze een heel leuk groepje om zich heen.
    Hierdoor had ik veel contact met de twee vaders die erbij hoorden en hebben we ook veel leuke dingen met de drie gezinnen gedaan.
  9. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    quote:
    Dit schreef Evonne
    Ik twijfel nog erg wat te boeken. Ik wil graag naar zee, dat is mijn grootste wens/eis.
    Nu zie ik bij Estivant in Itali? zowel Viareggio, Cecina Mare en Elba, alle drie in de Toscane. Heeft iemand ervaring met een of meerdere van deze bestemmingen en zo ja, wat is dan het verschil tussen deze locaties?
    Zou leuk zijn als er een dorp op loopafstand is.


    Cecina geweest, vond het tegenvallen qua locatie, te ge?soleerd, dorpje nt leuk voor pubers, weinig te doen.
  10. Evonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evonne
    quote:
    Dit schreef Mariek-e


    Cecina geweest, vond het tegenvallen qua locatie, te ge?soleerd, dorpje nt leuk voor pubers, weinig te doen.


    Ik heb definitief Tossa de Mar via Estivant geboekt. Helemaal blij mee. SmileSmile
  11. Leeuw1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Leeuw1971
    quote:
    Dit schreef Yvonne38
    Ik heb de estivant vakantie naar Argel?s-sur-Mer geboekt met de bus. Dit wordt mijn eerste estivant vakantie. Ben zeer benieuwd!

    Zijn wij afgelopen zomer geweest..... super bevallen! Heerlijk zwembad en zee heel dichtbij.
  12. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Jaaaaa ik heb de knoop doorgehakt!

    Het wordt (zo goed als zeker) de Luberon!

    Doorslaggevend waren:
    -het budget (nu 771 voor 2 weken huurtent met z'n drietjes!!!)
    -OA vakantie. Niet te veel 'verzonnen' activiteiten, maar gewoon kijken of het klikt en dan een borrel, een activiteit of een bbq (of allemaal ;-) ) samen
    -OA vakantie. Dus eenoudergezinnen in de buurt. Die komen kijken als je 'BRAND' roept of een kopje thee komen brengen als je ziek word.
    -Prachtige omgeving volgens mij!
    -Mooi weer
    -Zwembad aanwezig

    Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Terug naar de lijst