Schotland

Schotland 

Onderwerp van Annemieke35

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    En Eilean Donan Castle!
  2. Bericht van Jako is op 24-05-2018 om 14:14:24 uur verwijderd door jako.

    Reden: Niet meer relevant

     
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Jako

    Smile

    We waren vroeg, dus wering mensen. En het weer zat ook mee Smile

    Wij waren daar met z?n drietjes. Zo gaaf!
  4. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Jako
    Wij hebben afgelopen zomer deze route gedaan. Prachtig land, kan niet anders zeggen Smile




    zo dat word een plekkie op aarde meer op me bucket list om te bezoeken. wat een mooie foto's
  5. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs
    quote:
    Dit schreef Jako

    Smile

    We waren vroeg, dus wering mensen. En het weer zat ook mee Smile


    Wij zijn ons aan het ori?nteren. Dochter van (dan) 18 wil ook mee en vanwege studie kunnen wij dan niet anders dan in augustus. Ik hou dit draadje in de gaten voor tips en hou me aanbevolen voor pb-s over goede tips wat betreft routes, zelf regelen of georganiseerd boeken.
  6. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    dit heb ik onlangs naar een vriendin van me getypt, die in de zomer ook naar schotland gaat

    Glasgow > tsja er is een cathedral St Mungo's dus dat is voor mij dan vaste prik.

    wat je ZEKER moet gaan bekijken is de Necropolis

    >>LINK<<


    ook zeer gaaf
    >>LINK<< met het museum





    Edinburgh> kasteel (duh) > doe koptelefoon toer

    als je naar het kasteel toeloopt heb je aan de linkerkant the Whiskey experience

    doe de bustour
  7. Bericht van Jako is op 24-05-2018 om 14:07:45 uur verwijderd door jako.

    Reden: Niet meer relevant

     
  8. Rina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rina
    Wij hebben de zuidelijke route gedaan in juni. Van de 14 dagen maar een paar uurtjes regen gehad, verder heerlijk weer. Echt een aanrader schotland. Zo ontzettend mooi!!!!!
    We hebben wel heel veel binnen weggetjes gereden maar dan ook hele mooie routes gehad.
  9. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_
    Ik zou zeker de noordelijke route nemen. Maar het ligt er ook aan waarvan je houd. Hoe noordelijker, hoe ruiger en eenzamer het landschap wordt, maar ook hoe mooier. Het zuidelijk gedeelte is misschien wat lieflijker. Het gebied rond Glasgow en Edinburgh vind ik zelfs saai (de steden zijn wel mooi). Ik zou zeker ter hoogte van Inverness en Skye gaan. Daar kun je de hele dag lopen of rijden zonder iemand tegen te komen. Maar wel genieten van weidse landschappen en ruige natuur. Maar nogmaals, daar moet je wel van houden.
  10. Annemieke35
    Het leven is geweldig

    Toon alleen de berichten van Annemieke35

    Bedankt voor alle reacties. Zoveel mensen, zoveel meningen natuurlijk. Inmiddels zijn de plannen toch veranderd, mede door de reacties hier over het weer. Natuurlijk wist ik dat wel, maar de keuze is nu gevallen op de Kanaaleilanden. Heel anders, maar wat meer kans op zomers wil. Schotland blijft nog wel op de verlanglijst staan.
  11. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Leuk! Veel plezier alvast!
  12. Xxxxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xxxxxxx
    Lijkt mij ook mooi. Veel plezier!
Terug naar de lijst