Vakantie in Frankrijk

Vakantie in Frankrijk 

Onderwerp van Marein

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marein
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marein
    Nu het buiten koud is ben ik plannen aan het maken voor de zomervakantie. Ik wil naar Frankrijk met mijn vriend en helaas moet dat in de bouwvak.

    Om wat inspiratie te krijgen zou ik het leuk vinden om te horen wat jullie favoriete plek in Frankrijk is en waarom.
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Dordogne
    Niet te warm, veel zon, wel af en toe een bui
    Vriendelijke bevolking, prachtig landschap, leuke dorpen en stadjes
    Kastelen, grotten, markten, kanovaren op de rivieren
    Leuke rijafstand vanuit Nederland
    Prachtige huizen te huur
    Plaatje
    Plaatje
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik hou niet van bergen dus ik zit graag in zuid-Frankrijk, aan de zee. Ik heb niet zulke mooie foto's als Carla
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Marein
    Nu het buiten koud is ben ik plannen aan het maken voor de zomervakantie. Ik wil naar Frankrijk met mijn vriend en helaas moet dat in de bouwvak.

    Om wat inspiratie te krijgen zou ik het leuk vinden om te horen wat jullie favoriete plek in Frankrijk is en waarom.

    Wat vind je zelf leuk? Wandelen? Zee? Zonnen? Kano?n?
  5. Marein
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marein

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Wat vind je zelf leuk? Wandelen? Zee? Zonnen? Kano?n?


    Ik vind het leuk om te dwalen en steeds nieuwe gebieden te ontdekken. We hebben een cabrio dus lekker toeren met het dakje naar beneden.

    We willen dit jaar wel een beetje mooi weer na de vorige jaren in Bretagne en Normandi? het best koud gehad hebbende.

    En we houden van lokale markten. De Dordogne zijn we geweest en dat is inderdaad een super mooi gebied.
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    De Provence is natuurlijk altijd mooi, zeker ook voor kleine dorpjes, markten, mooie natuur, e.d. En natuurlijk de lavendelvelden rond Valensole.
    De omgeving tussen Carcassonne en Pau/Lourdes viel ons wat tegen qua gezelligheid, hetzelfde gold ook voor de zuidwestkust boven Bayonne.
Terug naar de lijst