Nespresso

Nespresso 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. fresia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van fresia
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Cupjes gaan in de pmd container
    Dan worden ze toch gerecycled?



    Kunnen die cupjes wel in die container? Ik gooi ze altijd in de restafval, want ze zitten toch vol met koffieprut?
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef fresia



    Kunnen die cupjes wel in die container? Ik gooi ze altijd in de restafval, want ze zitten toch vol met koffieprut?


    Ik dacht van wel

    Plus hft ze in de aanbieding
    Ik dacht 2.49 voor 24 st
  3. Dive
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dive
    quote:
    Dit schreef fresia



    Kunnen die cupjes wel in die container? Ik gooi ze altijd in de restafval, want ze zitten toch vol met koffieprut?

    >>LINK<<
  4. Joyzzz
    Move like Jagger

    Toon alleen de berichten van Joyzzz
    quote:
    Dit schreef fresia
    Hier de L'or cups van Douwe Egberts, zijn vaak in de aanbieding.
    Absoluut niet plastic cups zoals AH Perla. Machine was bijna kapot!


    Mijn Nespresso is idd kapot gegaan van nep cupjes. Ik heb een nieuwe gekocht en gebruik nu alleen de originelen. Trouwens bij de plus markt in Duivendrecht, kan je ze ook in de winkel kopen.
  5. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef joyzzz


    Mijn Nespresso is idd kapot gegaan van nep cupjes. Ik heb een nieuwe gekocht en gebruik nu alleen de originelen. Trouwens bij de plus markt in Duivendrecht, kan je ze ook in de winkel kopen.


    Plus en Jumbo zijn beide metaal
  6. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    ik vind de AH excellent ristretto cups erg lekker. Bij mij blijven de 'nep-cups' vaak steken, maar die peuter ik dan met mn vingers eruit
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Eigen merk AH of Jumbo.

    Gaat prima.
  8. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Evert1963
    Het is misschien niet waar het in deze om gaat, maar waarom willen mensen een duur apparaat kopen / hebben, om vervolgens op zoek te gaan naar goedkope ? nep? producten die naar mijn mening kwalitatief niet dat bieden waarvoor het apparaat bedoeld / gemaakt is.

    Ik heb hem gekregen. Omdat ik niet zoveel koffie drink is het ideaal voor een enkel kopje en visite.

    Ieder zijn eigen smaak. Ik vind de eigen merk cupjes prima smaken. Tis maar net wat je gewend bent.

  9. Inmiddels verschillende cupjes geprobeerd en de douwe egberts zijn voor nu favoriet, bij de nettorama 3,41 euro voor 20 stuks.
Terug naar de lijst