OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    Als ik hier zo eens lees, denk ik niet dat het kunstmatig beperken van get aantal te schrijven reacties het blijkbaar bestaande 'pribleem' oplost wat zich zo te lezen in haar algemeenheid voordoet (veroordelen, kritiek geven op gewoon een opmerking die iemand schrijft etc).


    Daar lees ik hier al voorbeelden van.

    Dat verschijnsel ga je niet oplossen tenzij je mensen gewoonweg nergens op laat reageren.

    Het is een forum. Sommige horen daarbij. Dat lijkt mij inherent aan het medium.

    Werken met likes enzo, daar heb je Facebook voor. Niet een forum.

    Het gaat wel erg kinderachtig worden zo te lezen, vind ik.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Marnick
    meer aandacht voor nieuwe leden met kleine kinderen.
    Kinderuitjes zoals vroeger. Was hartstikke leuk.

    Een speciale rubriek bij uitjes; kinderuitjes, zodat het niet wegvalt tussen de vele uitjes voor de ouders.
    Ook door de leden zelf te organiseren natuurlijk ;-)


    Er was een groep, ouders met jonge kinderen. Tig uitjes georganiseerd maar de animo is erg laag. Dus ik weet niet of het gaat werken
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Er was een groep, ouders met jonge kinderen. Tig uitjes georganiseerd maar de animo is erg laag. Dus ik weet niet of het gaat werken


    Is dat echt zo?
    Mijn ervaring is precies andersom.
    Steeds als ik een uitje organiseer met kinderen zijn er in ieder geval aansluiters.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef EmC


    Is dat echt zo?
    Mijn ervaring is precies andersom.
    Steeds als ik een uitje organiseer met kinderen zijn er in ieder geval aansluiters.


    Ja dat is zo, club is anderhalf jaar geleden opgeheven.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Marnick
    meer aandacht voor nieuwe leden met kleine kinderen.
    Kinderuitjes zoals vroeger. Was hartstikke leuk.

    Een speciale rubriek bij uitjes; kinderuitjes, zodat het niet wegvalt tussen de vele uitjes voor de ouders.
    Ook door de leden zelf te organiseren natuurlijk ;-)


    Dat is een goed idee!
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef bart
    Dat is een goed idee!


    Plan 1:

    - je klikt op uitjes en moet dan kiezen tussen ouders / kinderen. Een extra klik dus.

    Plan 2:

    - ze blijven allemaal door elkaar staan maar bovenaan twee knoppen om makkelijk te filteren op ouder- / kinderuitjes

    Plan 3:

    - nieuwe knoppen in het menu onder Uitjes voor ouder-/kinder-uitjes. Zoals het ook staat onder Priv?.

    Plan 4:

    - hele nieuwe knop. Uitjes gaat twee knoppen worden. Moet nog bedenken hoe het dan heet...


    Wat spreekt het meeste aan?
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef bart


    Plan 1:

    - je klikt op uitjes en moet dan kiezen tussen ouders / kinderen. Een extra klik dus.

    Plan 2:

    - ze blijven allemaal door elkaar staan maar bovenaan twee knoppen om makkelijk te filteren op ouder- / kinderuitjes

    Plan 3:

    - nieuwe knoppen in het menu onder Uitjes voor ouder-/kinder-uitjes. Zoals het ook staat onder Priv?.

    Plan 4:

    - hele nieuwe knop. Uitjes gaat twee knoppen worden. Moet nog bedenken hoe het dan heet...


    Wat spreekt het meeste aan?


    Plan 2 lijkt me prima, drie knoppen dan toch? Alleen Ouders, Alleen met Kinderen, Zowel met als zonder kinderen
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Leonard
    Plan 2 lijkt me prima, drie knoppen dan toch? Alleen Ouders, Alleen met Kinderen, Zowel met als zonder kinderen


    Hm... In neig ernaar om het tot twee categorie?n te beperken. is ook wel zo duidelijk. De optie "Zowel met als zonder kinderen" is dan dus gewoon "met kinderen".
  9. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef bart


    Hm... In neig ernaar om het tot twee categorie?n te beperken. is ook wel zo duidelijk. De optie "Zowel met als zonder kinderen" is dan dus gewoon "met kinderen".

    OK Smile
    20 mrt '18 - 15:02:05 / 20 mrt '18 - 20:32:59
  10. Bericht van jellehl is op 21-03-2018 om 14:44:08 uur verwijderd door Bart - webmaster OuderAlleen.

    Reden: Een bericht van een ander gekopieerd uit een besloten rubriek naar een open rubriek

     
  11. Nicks
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicks
    quote:
    Dit schreef bart


    Plan 1:

    - je klikt op uitjes en moet dan kiezen tussen ouders / kinderen. Een extra klik dus.

    Plan 2:

    - ze blijven allemaal door elkaar staan maar bovenaan twee knoppen om makkelijk te filteren op ouder- / kinderuitjes

    Plan 3:

    - nieuwe knoppen in het menu onder Uitjes voor ouder-/kinder-uitjes. Zoals het ook staat onder Priv?.

    Plan 4:

    - hele nieuwe knop. Uitjes gaat twee knoppen worden. Moet nog bedenken hoe het dan heet...


    Wat spreekt het meeste aan?


    Dit is te technisch voor mij. Ik zou de kinderuitjes meer prominent en zichtbaar willen zien ...

    Dus optie 4 volgens mij Smile
  12. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    En jij?
Terug naar de lijst