OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Nicks
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicks
    quote:
    Dit schreef jellehl
    En jij?


    ?

    Smile

    Jij valt onder de kinderuitjes hoor
  2. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Dus dit is een open rubriek?

    quote:

    Dit bericht is op 21-03-2018 om 14:44:08 uur verwijderd door Bart - webmaster OuderAlleen.

    Reden: Een bericht van een ander gekopieerd uit een besloten rubriek naar een open rubriek
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Mijn uitjes zijn leeftijdneutraal. Ik zou bijvoorbeeld mijn zeiluitjes niet willen promoten of willen classificeren als uitje zonder kids of uitje met kids.
    Het is voor mij wel heel belangrijk om mijn uitjes goed onder de aandacht te krijgen omdat ik wel uit mijn kosten moet komen.
    Ik ben bang dat mensen 1 van beide rubrieken gaat kijken en niet bij beiden.
    Of...als ze mijn uitje in de rubriek met kinderen zien staan ze zonder kids niet mee durven. En andersom dus ook.

    Dus ik zou heel graag de uitjes zodanig blijven zien dat je ook "maakt niet uit" houdt en alle uitjes ziet en daarna pas kijkt of kinderen wel of niet mee mogen.
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Mijn uitjes zijn leeftijdneutraal. Ik zou bijvoorbeeld mijn zeiluitjes niet willen promoten of willen classificeren als uitje zonder kids of uitje met kids.
    Het is voor mij wel heel belangrijk om mijn uitjes goed onder de aandacht te krijgen omdat ik wel uit mijn kosten moet komen.
    Ik ben bang dat mensen 1 van beide rubrieken gaat kijken en niet bij beiden.
    Of...als ze mijn uitje in de rubriek met kinderen zien staan ze zonder kids niet mee durven. En andersom dus ook.

    Dus ik zou heel graag de uitjes zodanig blijven zien dat je ook "maakt niet uit" houdt en alle uitjes ziet en daarna pas kijkt of kinderen wel of niet mee mogen.


    Dat snap ik niet helemaal Simone. Een uitje is toch met kinderen, of zonder kinderen? Ik heb liever een duidelijke splitsing. Mijn dochter wil niet mee, en ik heb geen zin in uitjes met kinderen als ik zelf zonder kind ben. Dat zie ik liever in ??n oogopslag.

    Ik denk ook dat de uitjes met kinderen prominenter zichtbaar moeten zijn.
  5. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef Inge65


    Dat snap ik niet helemaal Simone. Een uitje is toch met kinderen, of zonder kinderen? Ik heb liever een duidelijke splitsing. Mijn dochter wil niet mee, en ik heb geen zin in uitjes met kinderen als ik zelf zonder kind ben. Dat zie ik liever in ??n oogopslag.

    Ik denk ook dat de uitjes met kinderen prominenter zichtbaar moeten zijn.


    Nee, zo organiseer ik dus niet. Bij veel van mijn uitjes maakt het niet uit of je met of zonder je kinderen komt. Neem bijvoorbeeld mijn zeilweekend. Mensen kiezen zelf wel of ze het liever met of zonder hun kinderen doen. En weten zelf wel of hun kinderen een zeilweekend wel of niet leuk vinden of niet te jong of te oud daar voor.
    En aan de hand van de deelnemerslijst maken ze een keuze.
    En mensen die mee gaan zonder kun kinderen....echt last van de kinderen heb je niet hoor. Ze gaan heerlijk hun eigen gang. En de kindloze ouders vinden elkaar ook en hebben en nemen verder geen bemoeienis met de kinderen. Dit gaat prima.
    Terschelling Oud en Nieuw. Twee boten. Groep van rond de 50 mensen. Er was zelfs een baby aan boord. Heb van niemand daar negatieve reacties op gehoord. Smile

    Zodra ik mijn uitjes als Met Kinderen of Zonder Kinderen moet aanmerken mis ik de helft aan "uitjeszoekers" en ben ik bang dat ik aanmeldingen mis loop.
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik denk het niet, komt vast wel goed. Plan 2 is toch dat ze in eerste instantie allemaal door elkaar staan en dat je daarna eventueel een extra filter kunt toepassen?
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Nee, zo organiseer ik dus niet. Bij veel van mijn uitjes maakt het niet uit of je met of zonder je kinderen komt. Neem bijvoorbeeld mijn zeilweekend. Mensen kiezen zelf wel of ze het liever met of zonder hun kinderen doen. En weten zelf wel of hun kinderen een zeilweekend wel of niet leuk vinden of niet te jong of te oud daar voor.
    En aan de hand van de deelnemerslijst maken ze een keuze.
    En mensen die mee gaan zonder kun kinderen....echt last van de kinderen heb je niet hoor. Ze gaan heerlijk hun eigen gang. En de kindloze ouders vinden elkaar ook en hebben en nemen verder geen bemoeienis met de kinderen. Dit gaat prima.
    Terschelling Oud en Nieuw. Twee boten. Groep van rond de 50 mensen. Er was zelfs een baby aan boord. Heb van niemand daar negatieve reacties op gehoord. Smile

    Zodra ik mijn uitjes als Met Kinderen of Zonder Kinderen moet aanmerken mis ik de helft aan "uitjeszoekers" en ben ik bang dat ik aanmeldingen mis loop.


    Deze snap ik niet. Zijn uitjes op OA een soort broodwinning voor je?

    Persoonlijk zou ik heel graag het onderscheid zien. Ook in uitjes die voor andere groepen ( FB of single groepen) beschikbaar worden gesteld bijvoorbeeld.
  8. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef jellehl
    Dus dit is een open rubriek?


    Yep
    >>LINK<<
    @jellehl
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Piep


    Deze snap ik niet. Zijn uitjes op OA een soort broodwinning voor je?

    Persoonlijk zou ik heel graag het onderscheid zien. Ook in uitjes die voor andere groepen ( FB of single groepen) beschikbaar worden gesteld bijvoorbeeld.


    Als Simone een zeilboot afhuurt, moet ze voldoende mensen hebben anders kan het niet uit. Hoe meer.mensen het uitje zien, hoe makkelijker het uit kan
  10. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Yep
    >>LINK<<
    @jellehl


    De vraag was meer retorisch bedoelt en met verbazing geladen.
  11. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef Piep


    Deze snap ik niet. Zijn uitjes op OA een soort broodwinning voor je?

    Persoonlijk zou ik heel graag het onderscheid zien. Ook in uitjes die voor andere groepen ( FB of single groepen) beschikbaar worden gesteld bijvoorbeeld.


    Hobby.
    Maar ik moet wel uit de kosten komen natuurlijk. Wil financieel niet het schip in!
  12. quote:
    Dit schreef Rose_s


    Als Simone een zeilboot afhuurt, moet ze voldoende mensen hebben anders kan het niet uit. Hoe meer.mensen het uitje zien, hoe makkelijker het uit kan

    De vraag is of commerci?le uitjes via OA moeten lopen.
Terug naar de lijst