OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Het is nu mogelijk om op Samendoor een uitje te plaatsen.
  2. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Komt er ook zo'n knop bij AlleenOver?
    (ik heb dit draadje niet meegelezen dus ik heb werkelijk geen idee of dat hier al voorgesteld is)
  3. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Weet niet of het al genoemd is want ik ga niet alles teruglezen, maar kan er duidelijk c.q. in 1 oogopslag in de rubriek (of eigenlijk een geplaatst bericht/item) gemaakt worden of deze openbaar is of niet openbaar. Ik heb zelf ook weleens wat op de site gezet maar er niet over nagedacht of dit dan openbaar was. Ging er (beetje dom mss maar goed) vanuit dat het alleen voor leden te lezen was.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef geert26
    Komt er ook zo'n knop bij AlleenOver?
    (ik heb dit draadje niet meegelezen dus ik heb werkelijk geen idee of dat hier al voorgesteld is)

    In de rubriek "Uitjes en vakanties" op AlleenOver is het al mogelijk om een uitje te plaatsen.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Ster
    Weet niet of het al genoemd is want ik ga niet alles teruglezen, maar kan er duidelijk c.q. in 1 oogopslag in de rubriek (of eigenlijk een geplaatst bericht/item) gemaakt worden of deze openbaar is of niet openbaar. Ik heb zelf ook weleens wat op de site gezet maar er niet over nagedacht of dit dan openbaar was. Ging er (beetje dom mss maar goed) vanuit dat het alleen voor leden te lezen was.

    Er staat een slotje achter de titel als een onderwerp afgeschermd is. Zoals je hierboven ziet staat dat slotje er nu dus niet.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik heb meteen maar even een open groen slotje toegevoegd voor als het "open" is.
  7. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    quote:
    Dit schreef bart

    In de rubriek "Uitjes en vakanties" op AlleenOver is het al mogelijk om een uitje te plaatsen.

    Had ik niet gezien, Bart. Thankx!
  8. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    De blauwe kleuren bij de bldz nummers mogen voor mij wat duidelijker, misschien verschillende kleuren gebruiken ipv de
    kleur blauw, op de ipad zie ik vaak niet waar ik gebleven ben met lezen.
  9. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Weet je wat ik eigenlijk wel mis...?

    Een blog. De mogelijkheid dat OAers een eigen blog beginnen. Niet zichtbaar voor niet-leden.

    Sommigen zullen zeggen "maar dan open je toch iets in de eigen klep", maar nee, dat is niet wat ik bedoel.
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ik zou graag mijn foto's die ik hier naar upload op een bepaalde plaats in mijn tekst kunnen voegen en niet alleen maar onderaan.

    @fleurie: wat mis je aan een draadje wat een blog wel heeft? Zit even te denken, maar ik heb het idee dat een blog een draadje is met tekst en foto's?
  11. quote:
    Dit schreef fleurie
    Weet je wat ik eigenlijk wel mis...?

    Een blog. De mogelijkheid dat OAers een eigen blog beginnen. Niet zichtbaar voor niet-leden.

    Sommigen zullen zeggen "maar dan open je toch iets in de eigen klep", maar nee, dat is niet wat ik bedoel.



    Die mogelijkheid is er ooit geweest dacht ik. Maar een enkeling die daar iets mee deed.
  12. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Ik zou graag mijn foto's die ik hier naar upload op een bepaalde plaats in mijn tekst kunnen voegen en niet alleen maar onderaan.

    @fleurie: wat mis je aan een draadje wat een blog wel heeft? Zit even te denken, maar ik heb het idee dat een blog een draadje is met tekst en foto's?



    Een draadje is door iedereen. Een blog is door ??n persoon, waarbij de mogelijkheid is voor anderen om daaronder een reactie te geven. Als ik het zo goed uitleg...
Terug naar de lijst