Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt?

Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt? 

Onderwerp van acda

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    Is nu ook beschikbaar in Amsterdam Zuidoost.

    Werkt het prettig?
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Ja hier ervaring..... zeer gemakkelijk, enige nadeel is dat ze niet zoveel in het assortiment hebben als bijv. AH.

    Ik heb specifieke producten die ik graag gebruik en nuttig, vind ik dat nog weleens lastig en ga ik soms alsnog boodschappen halen.

    Maar verder prima!
  3. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx
    Ben ook benieuwd , sta al tijdje in de wachtrij. Nu op plek 1650.
  4. Bericht van Malero is op 16-04-2018 om 08:41:55 uur verwijderd door Malero.

    Reden: Pff, waar bemoei je je mee malerootje.

     
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik vind het ideaal. Idd assortiment is niet heel diep. Gratis bezorgen en qua prijs op niveau van landelijke ketens (ah, jumbo).
  6. Dawn73
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dawn73
    Vind het ook ideaal. Ze bezorgen bij ons bijvoorbeeld elke maandag tussen 21.00 en 22.00 uur. Op die maandsg laten ze weten hoe laat ze komen. Dat tijdsbestek is dan maar 20 min. Meestal bij mij tussen 21.20 en 21.40 uur. En ze zijn nog nooit te laat geweest.
    Assortiment inderdaad niet als AH .
  7. Alexje
    enjoy every moment!

    Toon alleen de berichten van Alexje
    Picnic is ideaal. Gratis bezorging vanaf 25,-.
    Assortiment is zeer ruim voldoende. Wat meer keus in de b-merken en huismerken.
    Is vergelijkbaar met een Boni of Hoogvliet supermarkt.
    En artikelen die je mist, gewoon melden in de app.
    Als meer mensen dat doen, dan komt dat artikel in het assortiment erbij.
  8. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Ideaal. Ruime keus en bezorgt op afspraak. Vaak zit er een gratis product bij. O, daar zul je 'm net hebben.
    Plaatje
  9. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Wat is het voordeel of nadeel ten opzichte van bezorgen door of afhalen bij Jumbo of Albert Heijn?
  10. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    quote:
    Dit schreef eva_eva
    Wat is het voordeel of nadeel ten opzichte van bezorgen door of afhalen bij Jumbo of Albert Heijn?


    Die bezorgen pas vanaf ?70
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Picnic bezorgt gratis 7 dgn in de week met een minimaal bestel bedrag van 25 euro. Je spreekt en tijdspad af en krijg op de bezorgdag en exacte tijd van 20 min.
  12. Channy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Channy
    Al 1,5 jaar maak ik gebruik van Picnic. Zat paar weken met voet in het gips. Dus toen was het evht noodzaak. En nu gebruik ik het als ik ziek ben, slecht weer is of gewoon lui ben en geen zin heb in boodschappen doen.
    Best wel ruim assortiment, goedkoop (min ?25 moet je bestellen en geen bezorgkosten, je hoeft ook geen kratten in huis te nemen, je krijgt boodschappen aangeleverd in tasjes waar je statiegeld voor betaald)
    Ik raad het zeker aan.
Terug naar de lijst