slakken.

slakken. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    moet meer koffie dus gaan drinken, of meer koffie bezoek gaan krijgen


    Is dit een uitnodiging? Smile
  2. quote:
    Dit schreef Anoesjka


    Is dit een uitnodiging? Smile



    Smile
  3. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    Het enige wat hier helpt is bier!!ware alcoholisten zijn net. Potje ingraven tot de rand en wat bier er in. Elke dag wel half potje slak......niets maar dan ook niets anders werkt. Ook niet de duren korrels
  4. Willemijn
    Wabi Sabi, volvo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Willemijn
    Gister heb ik 32 hele grote reuzenslakken met enorme villa in de tuin opgeraapt en heel veel kleine, ook veel naturisten (zonder huis dus).
    Vandaag heb ik 23 van die enorme knoepers gevonden en een he-le-boel kleintjes met en zonder huis.
    Het zal de komende week krap worden in de groencontainer, die wordt volgende week dinsdag pas opgehaald.

    Het loont dus echt om slakken op te rapen, kijk ook onder losse tegels, onder een plasticzakje en vooral ook onder tuinstoelen.
    Alles wat je echt opruimt vreet je tuin niet leeg.

    Die grote villabewoners zijn trouwens snel..... als die in mijn tuin zouden blijven dan zouden ze denk ik met hun 55 alle groenten in ??n nacht wegwerken.
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    Ik ga vandaag drab maken. Ik heb gisteren bij de AH 10 pakken koffie gekocht van het discountmerk. Die gooi ik in een pan, water erop en even laten pruttelen. Dn ga ik met de pan de tuin in.Smile
  6. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Anoesjka


    Is dit een uitnodiging? Smile


    Je weet waar me voordeur woont
  7. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Edith64
    Het enige wat hier helpt is bier!!ware alcoholisten zijn net. Potje ingraven tot de rand en wat bier er in. Elke dag wel half potje slak......niets maar dan ook niets anders werkt. Ook niet de duren korrels

    Hoelang moet je dit, (of het oprapen) volhouden om verlost te zijn?
  8. quote:
    Dit schreef Geanna

    Hoelang moet je dit, (of het oprapen) volhouden om verlost te zijn?



    Ik had echt een slakkenplaag en het tweede jaar werd het beter en nu is t normaal. Het gaat vooral om t consequent bijhouden want volwassen slakken leggen idiote hoeveelheden eitjes dus dat wil je voorkomen.

    Nadeel van bier is dat je wel alle alcoholisten uit de omgeving aantrekt.
    18 apr '18 - 09:15:47 / 18 apr '18 - 13:36:52
  9. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    Een conclusie na het lezen van dit draadje,
    Slakken zijn zo traag omdat ze moe zijn van de hele dag sex hebben (onveilige sex)
  10. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Zo traag als ze zijn zijn ze in staat op plots ergens massaal aanwezig te zijn.
Terug naar de lijst