OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Clara



    Die mogelijkheid is er ooit geweest dacht ik. Maar een enkeling die daar iets mee deed.



    Oh, dat is jammer.

    Het lijkt me wel leuk als meerdere mensen (als ze dat willen) een eigen hoekje hebben in de vorm van een blog (is qua vormgeving net weer anders dan een draadje en ik vind het dan wat makkelijker om die mensen te volgen zonder eerst massa's reacties door te moeten lezen).

    Maar als het geen interesse heeft houdt het op.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik vind het een top-idee. Sterker nog, ik ben er een tijd geleden al eens aan begonnen, maar nooit afgemaakt. Stond alweer op mijn lange-termijn-lijstje.
  3. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik vind het een top-idee. Sterker nog, ik ben er een tijd geleden al eens aan begonnen, maar nooit afgemaakt. Stond alweer op mijn lange-termijn-lijstje.


    Smile
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef fleurie


    Smile


    Wat niet wil zeggen dat het er zomaar is hoor. Lange termijn duurt meestal wel even...
  5. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef bart


    Wat niet wil zeggen dat het er zomaar is hoor. Lange termijn duurt meestal wel even...



    Dan ga ik je aanmoedigen.

    HUP BART!Smile
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik vind het een top-idee. Sterker nog, ik ben er een tijd geleden al eens aan begonnen, maar nooit afgemaakt. Stond alweer op mijn lange-termijn-lijstje.


    Meen me inderdaad te herinneren dat dit er ooit al was.
  7. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Mss mis ik iets en kijk/zoek ik niet goed....maar waar vind ik een overzichtje van door mijzelf geplaatste topics? Weet iemand dat? En indien dat niet meteen te vinden is, is dat wellicht ook iets voor 4.0 om aan te passen?
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Ster
    Mss mis ik iets en kijk/zoek ik niet goed....maar waar vind ik een overzichtje van door mijzelf geplaatste topics? Weet iemand dat? En indien dat niet meteen te vinden is, is dat wellicht ook iets voor 4.0 om aan te passen?


    Als je op "zoeken" klikt bovenaan in de blauwe balk (Actueel Agenda Profielen Chat Zoeken), dan komt er een ander scherm. Onderaan dat scherm staat een knop met "zoek mijn eigen onderwerpen". Het enige wat je hoeft te doen is daar op klikken.

    Edit: die optie komt ook als je op het vergrootglaasje klikt die helemaal rechts bovenaan staat, vlak boven je bezoekersnaam en MijnOA.
  9. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Als je op "zoeken" klikt bovenaan in de blauwe balk (Actueel Agenda Profielen Chat Zoeken), dan komt er een ander scherm. Onderaan dat scherm staat een knop met "zoek mijn eigen onderwerpen". Het enige wat je hoeft te doen is daar op klikken.

    Edit: die optie komt ook als je op het vergrootglaasje klikt die helemaal rechts bovenaan staat, vlak boven je bezoekersnaam en MijnOA.


    Dank je!
  10. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Als ik daar nu op kijk zie ik overigens een onderwerp dat ik zelf geopend/gestart heb er niet op staan.....dat klopt dan niet lijkt mij......
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    In welk rubriek staat het draadje welke je niet ziet?
  12. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    In welk rubriek staat het draadje welke je niet ziet?


    In praktisch vraag en antwoord (totaal verkeerde rubriek qua onderwerp overigens zie ik nu.....)
Terug naar de lijst