Dak vervangen

Dak vervangen 

Onderwerp van Jacqueline_69

Terug naar de lijst
  1. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    Ik zou ook nagaan of je subsidie kan krijgen ivm isoleren en evt zonnepaneel als je roch bezig bent.

  2. Waarom vervangen... mijn huis staat te koop. Kijkers waren van mening dat het dak op korte termijn vervangen zou moeten worden. Vroeg me af wat dat zou kosten, mede in het licht van eventuele onderhandelingen. Dank alvast!
  3. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Een pannendak gaat toch wel 75-80 jaar mee?
    Mijn broer en zus hebben huizen uit 1935 en pas recent hun pannendak laten vervangen.



    Mijn huis is van 1987. Toen er onderhoud gepleegd moest worden kreeg ik ook gelijk te horen dat de pannen over een jaar of 15 vervangen moeten worden.
  4. dakpannen vervangen, ?60 per vierkante meter als indicatie.

    Nu lijkt het me wijs om niet op opmerkingen van potentiele kopers af te gaan.
    Het is maar de vraag of ze echt kennis van zaken hebben of ergens een klok hebben horen luiden maar geen flauw idee hebben dat er ook nog een klepel zou moeten zijn, laat staan dat ze weten waar dat ding zich zou moeten bevinden/hangen
  5. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Dakpannen kunnen heel lang mee...
    Mijn huis uit 1929, zitten de originele nog op...zijn in prima staat...
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Waarom vervangen... mijn huis staat te koop. Kijkers waren van mening dat het dak op korte termijn vervangen zou moeten worden. Vroeg me af wat dat zou kosten, mede in het licht van eventuele onderhandelingen. Dank alvast!

    Waarom laat je zelf geen technische inspectie doen? Ik weet dat het geld kost, maar dan weet je tenminste zelf ook waar je het over hebt.
    En het scheelt misschien bij een potenti?le koper.
  7. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Je kan een bouwtechnische keuring laten doen.
    Kost vele malen minder als een nieuw dak
    >>LINK<<
    Het is nu wel een verkopersmarkt dus je kan dit ook gewoon door de mogelijke kopers laten doen.
Terug naar de lijst