Overstappen energieleverancier

Overstappen energieleverancier 

Onderwerp van Sandra1202

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Varekai
    Ik zit ook bij Greenchoice; in eerste instantie vooral vanwege de duurzaamheid.
    Met een abonnement op de fnv kreeg ik korting en dat scheelt een stuk, maar daar haal ik het abonnement van de fnv er niet uit Smile

    Dit al gecheckt m.b.t. je FNV lidmaatschap? >>LINK<<
  2. Erik010
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Erik010
    Ja dus...je moet elk jaar overstappen anders kost het je geld. Dit jaar bij Greenchoice en nu naar UnitedConsumers. Scheelt mij 45,00 per maand. Volgend jaar weer terug naar Greenchoice.

    Leuk hoor die marktwerking. Niet dus!! (kost je elk jaar weer een paar uur uitzoeken en twijfel of je wel de juiste keuze maakt).
  3. flint
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van flint
    ik heb mijn contract voor energie bij Essent voor 5 jaar vastgezet tegen huidige tarief. Vaste klanten korting gevraagd.
  4. Mijn energie leverancier is dus failliet. Ik heb een claim ingediend van bijna 500 euro aan teveel betaalde voorschotten. Waarschijnlijk kan ik daar naar fluiten aangezien de belasting en betaling van de curator voorgaan. De bonus na een jaar lijkt me al helemaal niet haalbaar meer.

    Met de marktwerking kan dit dus ook gebeuren. Mijn tip nu: zet je voorschotten maar laag en spaar gewoon op je eigen rekening. Veel mensen denken net als ik:" beter wat teveel betalen dat je zeker geen rekening achteraf krijgt en hoeft bij te betalen".
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Sanseveria
    Mijn energie leverancier is dus failliet. Ik heb een claim ingediend van bijna 500 euro aan teveel betaalde voorschotten. Waarschijnlijk kan ik daar naar fluiten aangezien de belasting en betaling van de curator voorgaan. De bonus na een jaar lijkt me al helemaal niet haalbaar meer.

    Met de marktwerking kan dit dus ook gebeuren. Mijn tip nu: zet je voorschotten maar laag en spaar gewoon op je eigen rekening. Veel mensen denken net als ik:" beter wat teveel betalen dat je zeker geen rekening achteraf krijgt en hoeft bij te betalen".



    Ja ik lees dit meer op FB dat er 1 failliet is gegaan,,,

    SmileSmile
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Zowel bij Gaslicht.com als bij Pricewise komt Nuon als goedkoopste naar voren.

    Misschien dan toch maar overstappen?
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Zowel bij Gaslicht.com als bij Pricewise komt Nuon als goedkoopste naar voren.

    Misschien dan toch maar overstappen?



    Ik zeg doen,,,zit vast een leuke "bonus" aan "vast"

    Smile
  8. Roiis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roiis
    Wat enorm balen Sans, dat bedenk je toch niet?Smile
  9. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Ik zeg doen,,,zit vast een leuke "bonus" aan "vast"

    Smile



    Ja, maar volgens mij wordt de welkomstbonus verrekend met de voorschotten. Maar alsnog leuk!
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik denk dat ik bij Nuon blijf.
    Kan 3-jarig contract aangaan voor zelfde bedrag als dat ik nu betaal. En dan groene stroom. Grijze stroom was z?lf de prijs. Op groen zat korting.

    Consumentbond kwam met Van den Bron. Contract voor een jaar.

    Gaslicht geeft Nuon aan en Fenor. Nooit van gehoord, dus doe ik sowieso niet Smile

    Hoe groot is de kans dat energietarieven dalen de komende 3 jaar?
  11. JanPeter
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van JanPeter
    quote:
    Dit schreef Sanseveria
    Mijn energie leverancier is dus failliet. Ik heb een claim ingediend van bijna 500 euro aan teveel betaalde voorschotten. Waarschijnlijk kan ik daar naar fluiten aangezien de belasting en betaling van de curator voorgaan. De bonus na een jaar lijkt me al helemaal niet haalbaar meer.

    Met de marktwerking kan dit dus ook gebeuren. Mijn tip nu: zet je voorschotten maar laag en spaar gewoon op je eigen rekening. Veel mensen denken net als ik:" beter wat teveel betalen dat je zeker geen rekening achteraf krijgt en hoeft bij te betalen".


    Je zal EnergieFlex of Flexenergie bedoelen. Toen ze in februari onder het mom van "de klanten hebben erom gevraag" de automatische incasso's 3 weken gingen vervroegen rook ik al onraad.
    Zag in de media dat ze meer bezig waren met voetbalsponsoring dan aandacht voor hun klanten.
    De consumentenbond had mij destijds dit bedrijf geadviseerd, dus hen ook hiervan in kennis gesteld. Daar werd niets meer mee gedaan dan alleen "tja dat kan gebeuren".
    Daar neerwaartse voorschotaanpassing niet bespreekbaar was ben ik mijn verbruik gaan bijhouden en gelukkig vlak voor het faillissement de automatische incasso's teruggedraaid.
    Daarmee net aan quitte gespeeld.
    Maar Sanseveria je bent als klant van Energieflex verkocht aan Innova.........een hele dure, ongevraagde, maar verplichte overstap. Mijn advies z.s.m. elders een contract afsluiten.
  12. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Als je duurzaamheid belangrijk vindt!
    Plaatje
Terug naar de lijst