Stalen buisjes inkorten

Stalen buisjes inkorten 

Onderwerp van BeBritty


Dit onderwerp is gesloten.
door BeBritty zelf op 27 september 2018 om 20:02:45

Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef koen
    een haakse slijper moet je alleen gebruiken als je daar vaardigheden in hebt. Voor beginners niet aan te raden (heb ooit zo'n ding in de handen gehad en gelijk weer weggelegd en een klusjeman laten komen)

    Leuk zeg, al die zorgSmile. Heb jaren op een boot gewoond dus meer dan eens een haakse slijper in mijn handen gehadSmile. Ben het overigens wel met je eens hoor, voor je het weet liggen je vingers eraf.
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Elektrische pijpensnijder, bestaat dat tegenwoordig?


    Ja die bestaan maar denk dat er geen doe het zelver is die dat heeft.
  3. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    Waar woon je in NL? Dan weet ik wrs wel een bedrijf in jouw buurt waar dat kan.
  4. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef foetske
    Waar woon je in NL? Dan weet ik wrs wel een bedrijf in jouw buurt waar dat kan.

    Amersfoort. Ik heb al een goede tip van Tuwa, dat bedrijf ga ik morgen bellen. Maar stel dat het daar niet kan dan is een 2e optie handig denk ik, dus graag.
  5. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    Het ligt er aan hoe je ze ingekort wil hebben: moet het ?rg mooi zijn, bel ff naar Henri van Roselaar in Putten 06-15168025. Werkt niet gemakkelijk voor particulieren, maar het kan.
    Iets mindere kwaliteit maar zeker voldoende, ook 's avonds, een draaier in opleiding, maar dit kan hij zeker, heeft ook machines: Gert Bosch. In Nijkerk. 06-31312626
    En als het niet zo netjes hoeft, dan idd doorslijpen of zagen. En dat kun je ?lk montagebedrijf in de omgeving vragen, elke ZZP'r met een montagebus, loodgieter, keukenmontage, kozijnen, keukens etc.etc. die hebben die mogelijkheid. Er zit er hoogstwaarschijnlijk bij jou een in de straat,evenals een buurman die je wel eens ziet klussen. En 'niet zo netjes' kan nog zeker netjes zijn. Henri en Gert zagen 't af, en draaien het na. Glanzend glad en op 0,1 mm lengte nauwkeurig. Kost wel wat, ik denk rond 20 euro, zoiets.
  6. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Thanks Foetske!
  7. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Gebeld.met bedrijf dat Tuwa tipte. Hij zij nee, dat kan hier niet. Ff netjes doorzaniken dus. Okee, breng maar even langs van de weekSmile
  8. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef BeBritty
    Gebeld.met bedrijf dat Tuwa tipte. Hij zij nee, dat kan hier niet. Ff netjes doorzaniken dus. Okee, breng maar even langs van de weekSmile


    Smile
Terug naar de lijst