Laptop problemen

Laptop problemen 

Onderwerp van Sonja14

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.
    Van de week deed in enen mijn touch muis het niet meer. Ik gegoogled en geprobeerd met Fn+F7 of Fn+F9 maar dat helpt niet.
    Ondertussen deed ook mijn numerieke gedeelte het niet meer.
    Computer ook al opnieuw opgestart etc. Maar ook niets.

    Ik werk nu met een externe muis, onhandig maar het gaat. Maar het numerieke gedeelte gebruikte ik heel veel en dat vind ik wel heel vervelend.

    Wie heeft de gouden tip?
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Kun je merk en type laptop neerzetten? Dit soort instellingen is vaak fabrikant en soms model afhankelijk.
  3. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Kun je merk en type laptop neerzetten? Dit soort instellingen is vaak fabrikant en soms model afhankelijk.


    Packard Bell, Easy note LE 96KB serie 17 inch
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Voor je touchpad kom ik op dat je enkel op F6 hoeft te drukken. Evt kun je dan nog Fn + F6 proberen, maar eerste optie zou zijn enkel F6.
    Voor je numeriek gedeelte: als de num-lock knop boven je numeriek gedeelte niet reageert dan moet ik nog even verder zoeken.

    Edit: voor je num-lock probleem kun je shift-num lock kunnen proberen.
  5. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    Dank je , de F 6 deed het .

    De numeriek aan en uitzetten doet niets.
    Ook nu nog niet.
  6. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    Als ik shift num lock doe en ik klik dan op een cijfer krijg ik een emoji schermpje in beeld.
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Als ik de handleiding voor de easynote erbij pak, zou de Fn + F11 je num pad aan en uit moeten zetten.

    Edit: hmm, lijkt erop dat dat geldt voor een 15,6 inch laptop, dus niet met numeriek gedeelte naast je normale toetsenbord.
    De num-lock toets zou moeten werken. Helaas heb ik er nu geen tijd meer voor om verder te zoeken voor je.

    Maar in ieder geval werkt je touchpad weer! Probeer eens te achterhalen welke toetsencombinaties je hebt gedaan om de touchpad weer aan de gang te krijgen. Vermoedelijk is 1 er van verantwoordelijk voor het uitschakelen van het numeriek gedeelte.
  8. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    Dank je voor je moeite, ik ga verder proberen.
  9. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    @ArnoM je had gelijk.

    In mijn zoektocht bij instellingen had ik de instelling muis gebruiken door num lock aangezet.
    Doordat jij zei : kijk eens wat je gedaan hebt. Heb ik deze instelling uitgezet en alles werkt weer zoals het hoort. Smile

    Nogmaals bedankt.
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Helemaal goed!

    Met dit soort dingen dat als iets niet werkt en daarna opeens een ander ding niet werkt is dat laatste vaak veroorzaakt door een poging het eerste op te lossen.
    Storing zoeken 1on1 ;-).

    Mooi dat alles het weer doet. Veel plezier ermee.Smile
Terug naar de lijst