Hebben jullie een uitvaartverzekering met gratis dekking voor je kind?

Hebben jullie een uitvaartverzekering met gratis dekking voor je kind? 

Onderwerp van Femkedegoede

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Femkedegoede
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Femkedegoede
    Gisteren las ik op het nieuws (>>LINK<<) dat de prijzen tussen uitvaartverzekeringen enorm kunnen verschillen, maar dat er ook veel verschil zit tussen dekkingen voor kinderen.

    Op >>LINK<< las ik dat kinderen bij DELA niet gratis meeverzekerd zijn en bij Yarden wel tot maar liefst 21 jaar.

    Ik ben benieuwd of jullie een uitvaartverzekering hebben en zo ja, welke.

    Alle tips zijn welkom.

    Groetjes,
    Fem
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja ik heb dat idd. Overigens moet ik sinds de 18e verjaardag van dochter gewoon premie voor haar betalen. Ik zit bij yarden.
  3. Femkedegoede
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Femkedegoede

    Hoi Dayenne,

    Dat is gek, want hier lees ik dat je pas vanaf 21 jaar zou moeten betalen. >>LINK<<
  4. Renske_N
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Renske_N
    Ja heb toevallig een maand geleden een verzekering afgesloten voor dochter en mijzelf. Bij de Dela betaal ik gewoon voor haar, ze is acht en het is zo'n ?1,50.
    Gelukkig vragen ze inmiddels door, in het verleden was het in mijn situatie lastig verzekeren, ben heel blij dat ik nu verzekerd ben zonder uitsluitingen
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ik zit bij de Laatste Eer

    Hier waren de meiden meeverzekerd tot 18 jaar
    Daarna moesten ze zelf een verzekering afsluiten,,

    Denk dat het per maatschappij verschilt..
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Femkedegoede
    Hoi Dayenne,

    Dat is gek, want hier lees ik dat je pas vanaf 21 jaar zou moeten betalen. >>LINK<<

    Ik heb even contact met ze opgenomen. Mijn polis is al oud (in 2000 is dochter er op gekomen). Toen was het 18. Mijn polis loopt nog 18 jaar. Het is het niet waard om nu aan te passen.

    Ik heb jaren geleden ook een extra polis erbij genomen bij toen Nivo uitvaart verzekeringen. Kinderen waren toen ook gratis. Inmiddels heeft Ardanta deze overgenomen. Voor dochter betaal ik daar nu volledige premie voor een verzekerde waarde van 8000 euro. Zodra ze klaar is met studeren stop ik met betalen.
  7. Femkedegoede
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Femkedegoede

    Vreemd dat ze hun wijzigingen dus blijkbaar niet doorvoeren voor bestaande trouwe klanten. Je zou toch verwachten als ze de leeftijdsgrens van 18 naar 21 jaar aanpassen dat dit ook voor bestaande klanten geldt die kinderen hebben.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik zit bij Monuta. Zoon is nu nog gratis meeverzekerd. Ben benieuwd wat de bijdrage wordt als hij 18 wordt.
  9. Twinkel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Twinkel
    Ik zit bij Yarden en mijn zoon is mee verzekerd tot zijn 21steSmile
  10. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ja.
    We zitten bij een plaatselijke uitvaart vereniging
    ?n een uitvaart verzekeraar, Yarden. Kind is gratis
Terug naar de lijst