Stembandverlamming bij Jadis (labrador) - meer bekend

Stembandverlamming bij Jadis (labrador) - meer bekend 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Heftig hoor
    En onzeker qua financi?n
    Sterkte
  2. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    Freddy van mij had toen larynxcollaps ,was ook heel eng ,heb ik laten opereren ,was iets van 1600 .
    Maar blij dat ik dat toen laten doen heb .. hoorde hem gelijk niet meer moeilijk ademen en snurken .

    Had er nog wel veel meer geld tegen aan willen gooien ,maar op een ogenblik had hij steeds iets waar hij last en pijn aan bleef houden , was heel erg ,toen heb ik hem laten gaan .maar was echt vreselijk.
    was jong nog 6 jaar en inslapen ging niet echt makkelijk . Nee ik hoop dat Jadis erdoor opknapt en jaren mee kan .
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Heftig Gadis.... Was even bij mij weggezakt, maar kan me het nog herinneren dat je er over schreef.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Het wordt steeds concreter. Nou zegt 1 van de dierenartsen dat als het nog niet erg genoeg is, ik wel kan wachten. Ze heeft in het dagelijks leven eigenlijk geen last. Alleen als ze druk wordt. Maar waarom wachten? Smile
  5. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Is het zeker dat het erger wordt?
  6. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Het wordt steeds concreter. Nou zegt 1 van de dierenartsen dat als het nog niet erg genoeg is, ik wel kan wachten. Ze heeft in het dagelijks leven eigenlijk geen last. Alleen als ze druk wordt. Maar waarom wachten? Smile


    Kan het verbeteren? Zo niet, dan zou ik niet wachten. Wel van tevoren misschien een betalingsregeling afspreken als het nu teveel geld ineens is. Dan weet je waar je aan toe bent en wat mogelijk is.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Jazz_i
    Is het zeker dat het erger wordt?

    Ja, het is wel progressief. En in de zomer meer last. Ok? het is niet spoed, maar ik wil wel dat ze voor april geholpen is, ivm de warmte. Maar eigenlijk gewoon zodra er plek is in de ok.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Colly


    Kan het verbeteren? Zo niet, dan zou ik niet wachten. Wel van tevoren misschien een betalingsregeling afspreken als het nu teveel geld ineens is. Dan weet je waar je aan toe bent en wat mogelijk is.

    Nee verbeteren kan het sowieso niet. Wel een goed idee van die regeling.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De kliniek is gekozen. 24 januari heeft ze een afspraak. Omdat Jadis wel normaal blaft, zijn er nu toch twijfels. Dus ze krijgt dan een keel onderzoek en vervolgens gaan ze wat ze zien fixen.
  10. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De kliniek is gekozen. 24 januari heeft ze een afspraak. Omdat Jadis wel normaal blaft, zijn er nu toch twijfels. Dus ze krijgt dan een keel onderzoek en vervolgens gaan ze wat ze zien fixen.


    Oke eerst nog goed kijken ,spannend allemaal
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ze is momenteel weer erg stressie. Hijgen, bij me zitten. Als ik haar hals bevoel, reageert ze vooral als ik vlak boven naar borstbeen voel. Veel lager dan de stembanden dus. Ik heb de kliniek net gebeld of de afspraak vervroegd kan worden. Helaas is de chirurg er tm 4 januari niet. Daarna zal ze me bellen. Indien ze achteruit gaat, zal ze naar een spoed kliniek moeten. 🙁
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Wat naar en onzeker allemaal Dayenne Smile
Terug naar de lijst