Starten met arduino

Starten met arduino 

Onderwerp van meeuw

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Zoon wil graag starten met arduino.
    Welke starterskit en welk forum zijn een goed begin?
  2. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Ik heb net een pakket bij Ali waar van alles in zit. Dus ik lees mee met de tips, er is zoveel online te vinden dat ik zodra de box binnen is vast online verdwaal. In mijn pakket zitten wel de basis sensoren, joystick en leddisplay
  3. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Oja, waar je leuk kan oefenen is bij een coderdojo. Is gratis. In Rotterdam ligt t plat. Die van Den Haag is erg goed. Daar zijn kinderen zelf aan de slag met vrijwilligers die je net een stapje verder helpen als je vast loopt
  4. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen. Gewoon via wat tutorials op YouTube en via Google. Inmiddels ook op mijn school met de leerlingen uit de eerste en vierde klas het e.e.a. uitgeprobeerd. Wij bestellen de spullen gewoon bij Ali Express of Adafruit omdat dat goedkoper is. Maar dat is wel mindere kwaliteit en er zit ook wel eens iets tussen wat gewoon niet werkt. Als je net begint is dat niet handig, dan weet je niet waar je het moet zoeken als iets niet lukt. Ik zou daarom persoonlijk voor een setje van Conrad of zo gaan. Veel plezier!
Terug naar de lijst