Opstapplaatsen Estivant

Opstapplaatsen Estivant 

Onderwerp van Piep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Heeft iemand van jullie ervaringen met de busreizen van Estivant en de opstapplaatsen? Ik kom vanuit het Noorden en eigenlijk zijn ze allemaal uit de buurt.

    Ik heb Estivant gebeld en zij geven aan dat met het OV Amsterdam de beste optie zou zijn. Met de auto zou Eindhoven het beste zijn, maar dan wel betaald parkeren.

    Iemand tips?
  2. Bericht van Mariek-e is op 15-12-2018 om 22:53:38 uur verwijderd door Mariek-e.

    Reden: Blabla

     
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Mariek-e
    A?dam eerste opstapplaats en daarna ga je dus nog het hele land door en dat duurt uren..
    Eindhoven is de laatste opstapplaats dacht ik.
    Plaatsen zijn ingedeeld op naam, wat dat betreft maakt het niet uit waar je instapt.


    Kijk, daar heb ik wat aan! Dank je!
  4. Dawn73
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dawn73
    quote:
    Dit schreef Mariek-e
    A?dam eerste opstapplaats en daarna ga je dus nog het hele land door en dat duurt uren..
    Eindhoven is de laatste opstapplaats dacht ik.
    Plaatsen zijn ingedeeld op naam, wat dat betreft maakt het niet uit waar je instapt.


    Het ligt aan de bestemming. Wij gingen naar Argeles, Zuid-Frankrijk en toen was Breda de laatste plek. Gratis parkeren.
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Dawn73


    Het ligt aan de bestemming. Wij gingen naar Argeles, Zuid-Frankrijk en toen was Breda de laatste plek. Gratis parkeren.


    Maar jij zegt ook dus zo laat mogelijk opstappen..
  6. vh-Imke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vh-Imke
    quote:
    Dit schreef Dawn73


    Het ligt aan de bestemming. Wij gingen naar Argeles, Zuid-Frankrijk en toen was Breda de laatste plek. Gratis parkeren.


    Inderdaad. Wij hebben ook wel eens Maarhezen als laatste opstapplek gehad.
    Ik heb 1x in Eindhoven geparkeerd. Was betaald en onbeheerd. Dat laatste is misschien veranderd?
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    De laatste opstapplaats is Maastricht voor Niederau zie ik.. maar dat wordt me te ver denk ik
  8. vh-Imke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vh-Imke
    quote:
    Dit schreef Piep
    De laatste opstapplaats is Maastricht voor Niederau zie ik.. maar dat wordt me te ver denk ik


    Wij vonden het niet vervelend dat tussendoor stoppen hoor. Het hoort er bij. Kinderen nieuwsgierig wie er nu weer in zouden stappen. Alvast een beetje kennis maken.
  9. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Imke


    Wij vonden het niet vervelend dat tussendoor stoppen hoor. Het hoort er bij. Kinderen nieuwsgierig wie er nu weer in zouden stappen. Alvast een beetje kennis maken.


    Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Maar zag dat het vanuit Amsterdam 4 uur duurt voordat je het land uit bent. Dat is best lang.

    Vanuit Eindhoven stoppen ze nog 2 keer. Ik ga het beleven deze zomer
  10. vh-Imke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vh-Imke
    Ow ja, das wel lang.
    Leuk vooruitzicht hoor!
  11. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Piep
    De laatste opstapplaats is Maastricht voor Niederau zie ik.. maar dat wordt me te ver denk ik



    Is met het OV (trein) naar je opstapplaats gaan misschien iets..

    Volgens mij kun je in Eindhoven gratis onbewaakt parkeren, maar of je dat zo prettig vind.
  12. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Eeva



    Is met het OV (trein) naar je opstapplaats gaan misschien iets..

    Volgens mij kun je in Eindhoven gratis onbewaakt parkeren, maar of je dat zo prettig vind.


    Dan zou ik naar Amsterdam moeten. Dat is 2 uur met de trein voor mij. De andere opstapplaatsen zijn niet zo makkelijk met ov te bereiken. En vanuit Amsterdam duurt het 4 uur voor je Nederland uit bent volgens de Estivant site. Dan rij ik liever naar Eindhoven.
Terug naar de lijst