Opstapplaatsen Estivant

Opstapplaatsen Estivant 

Onderwerp van Piep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    En met de trein naar Eindhoven en dan laatste stukje met de taxi naar de opstap plek? Is dat ook een mogelijkheid?
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef jieke
    En met de trein naar Eindhoven en dan laatste stukje met de taxi naar de opstap plek? Is dat ook een mogelijkheid?


    Is een mogelijkheid..maar Eindhoven is nog veel langer met de trein. Plus dat gesleep met koffers. Ik denk dat ik gewoon met de auto naar Eindhoven rij. Snel en praktisch.
  3. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef Imke


    Wij vonden het niet vervelend dat tussendoor stoppen hoor. Het hoort er bij. Kinderen nieuwsgierig wie er nu weer in zouden stappen. Alvast een beetje kennis maken.


    Ik denk dat het de heenweg niet eens zo vervelend is. Je bent in vakantiesfeer, je hebt er zin in. Gezellig, elke keer weer nieuwe mensen in de bus.

    Maar dan de terugweg.... je wilt naar huis, en ziet iedereen uitstappen. Jij zit nog in de bus ( en moet vanaf a?dam nog 2 uur treinen) en anderen zijn al ruimschoots thuis. Elke keer weer afscheid, maar jij bent er nog niet.
  4. Stoffel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Stoffel
    quote:
    Dit schreef Piep
    De laatste opstapplaats is Maastricht voor Niederau zie ik.. maar dat wordt me te ver denk ik


    Ik ben afgelopen zomervakantie met Estivant naar Niederau geweest. Voor mij was Station Leidse Rijn de handigste plek om naartoe te reizen. De opstapplaats was daar op ca. 5 minuten lopen aan de Reactorweg.
    Maar de opstapplaatsen kunnen per jaar wisselen en zijn ook verschillende per bestemming.
    Voor ons was toen de keuze uit Amsterdam, Utrecht, Eindhoven (bus wissel) en Heerlen.

    Het zal hoe dan ook een lange busreis zijn, maar je ontspannen vakantie begint gewoon zadra je de voordeur dichtgetrokken hebt. Gewoon plezier en gezellig hebben in de bus. Smile
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Stoffel


    Ik ben afgelopen zomervakantie met Estivant naar Niederau geweest. Voor mij was Station Leidse Rijn de handigste plek om naartoe te reizen. De opstapplaats was daar op ca. 5 minuten lopen aan de Reactorweg.
    Maar de opstapplaatsen kunnen per jaar wisselen en zijn ook verschillende per bestemming.
    Voor ons was toen de keuze uit Amsterdam, Utrecht, Eindhoven (bus wissel) en Heerlen.

    Het zal hoe dan ook een lange busreis zijn, maar je ontspannen vakantie begint gewoon zadra je de voordeur dichtgetrokken hebt. Gewoon plezier en gezellig hebben in de bus. Smile


    Door o.a. jouw foto's op FB zijn wij enthousiast geworden voor deze locatie! Ben heel benieuwd. Heb Estivant ook nog gebeld, maar de opstapplaatsen die jij noemt staan ook voor dit jaar vast. Denk dat Eindhoven voor mij de beste optie is al met al. Dank je!
  6. Met de trein naar Eindhoven en dan met de airport shuttlebus naar P+ R Meerhoven, waar de bus van Estivant komt. Shuttlebus gaat iedere 10 minuten.
  7. Stoffel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Stoffel
    FB soms best handig h?! Smile

    Het is een geweldige locatie met twee goede Hollandse gastvrouwen! Marianne en Margriet hebben goede tips, weten veel van de omgeving en kunnen vaak wel iets voor je regelen. Margriet gaat graag een dag met de ouders mee wandelen (wanneer de kinderen op bivak zijn). Zij weet mooie routes. Jij zult je er ook zeker gaan vermaken!
Terug naar de lijst