Extra bijverdienen

Extra bijverdienen 

Onderwerp van StephenR

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door StephenR zelf op 17 december 2018 om 12:23:59

Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Waarom vul jij voor me in?


    Misschien goed als je de "quote" knop gebruikt? Dan zien we namelijk op wie je reageert.
  2. quote:
    Dit schreef StephenR
    Hallo allemaal,
    Even heel kort mijn vraag.
    We hebben een dochter die inmiddels haar hoofdverblijfplaats bij mij heeft.
    Ik werk daarbij fulltime maar m?n ex werkt 32 uur. Daarnaast verdient ze met een webwinkeltje met een KVK nummer bij. Wat ze niet meerekend in de alimentatieberekening. Dus de berekening klopt niet! Wat kan ik daaraan doen? En wat als de belasting hierachter komt want ze heeft behoorlijk bijverdiend in een jaar dat ze ook allerlei toeslagen kreeg!
    Alvast bedankt


    Begrijp ik het goed dat jij een deel van de bijverdienste van de moeder van jullie kind als alimentatie wil hebben? En hoe weet jij zo zeker dat ze geen belasting afdraagt?

    Maar goed, als je denkt recht te hebben op meer alimentatie, moet je een herberekening laten doen.
  3. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    quote:
    Dit schreef Marlies


    Begrijp ik het goed dat jij een deel van de bijverdienste van de moeder van jullie kind als alimentatie wil hebben? En hoe weet jij zo zeker dat ze geen belasting afdraagt?

    Maar goed, als je denkt recht te hebben op meer alimentatie, moet je een herberekening laten doen.


    Ja gedaan, vanaf augustus zijn we al bezig hiermee.
  4. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    quote:
    Dit schreef Piep


    Misschien goed als je de "quote" knop gebruikt? Dan zien we namelijk op wie je reageert.


    Bedankt
  5. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    Dingetje en Maartje,

    Bedankt voor jullie open en eerlijke reacties!
    Ik heb er wat aan gehad.....
    Fijne feestdagen allemaal

    Ik ben bang dat er verder veel vooroordelen en meer negatieve reacties volgen en daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten dus sluit ik dit onderwerp.

    Hoihoi
  6. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Dingetje en Maartje,

    Bedankt voor jullie open en eerlijke reacties!
    Ik heb er wat aan gehad.....
    Fijne feestdagen allemaal

    Ik ben bang dat er verder veel vooroordelen en meer negatieve reacties volgen en daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten dus sluit ik dit onderwerp.

    Hoihoi


    Sluiten kun je doen door op onderaan je onderwerp te klikken.
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Hahahahahaaa ?voor mij??!?!?
    Waarom heb je meteen een vooroordeel over ?genaaid??

    Omdat ik denk dat dat de enige reden is met zo'n topic als je je zelfs afvraagt of de belastingdienst precies weet wat iemand verkoopt.

    Maar ik kan me uiteraard vergissen, dat lees ik dan uiteraard graag.

    En webwinkels moeten veel omzetten voor ze echt winst maken denk ik. Daarbij kan iemand veel kosten aftrekken dus staar je daar vooral niet blind op.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Ik ben bang dat er verder veel vooroordelen en meer negatieve reacties volgen en daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten dus sluit ik dit onderwerp.

    Hoihoi
    ik heb eigenlijk nog geen negatieve reacties gelezen. Wel kritische vragen.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Hoi dingetje,
    Goed van jou.....ik vind het alleen zo vervelend dat ex steeds maar weer profiteert van de situaties.
    Er zit een stukje rechtvaardigheidsgevoel in mij dat dit moeilijker kan loslaten.
    Misschien snap je dat ook.....ik begrijp jou ook goed!
    Bedankt voor je open reaktie


    Dat herken ik ook wel, mijn ex doet dingen erg onrechtvaardig. Maar ik heb er geen invloed meer op en kan het ook niet veranderen. Ik leg me erbij neer, het is niet anders. Ook ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel, dus het klopt niet, maar het is wat het is
  10. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    pas op dat jou rechtvaardigheidsgevoel je niet tot bitter en rancuneus mens maakt. Scheiden houdt in dat je elkaar los laat en je eigen (nieuw) leven opbouwt.

    let go......

    en als je ex het goed gaat met de webshop, wees daat maar blij mee, er zijn zat mensen die jaren na de scheiding met een bijstandsverhaal worden geconfronteerd. Prijs je zegeningen.
Terug naar de lijst