Geld verstopt

Geld verstopt 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Edith64

    Eem jurist kan toch antwoord geven op de vraag of zij er nog recht op hebben? Waarschijnlijk zal er wel een bewijslast moeten komen.


    persoonlijk had ik elk hoekje na gekeken pa kan dan vergeetachtig zijn dat wil niet zeggen dat hij een fantast is dat is weer iets heel anders.



    Hebben we gedaan.

    Kwam op het onderwerp geld verstoppen omdat pa weer erg de weg kwijt is vanwege zoveelste blaasontsteking.
    Vorige keren had hij het tegen mij en een van de broers steeds over geld dat onder de trap zou liggen. Nu is het dat de schapen de nagels geknipt moeten hebben.
    Zei tegen mijn moeder dat ik blij was dat onderwerp verstopt geld van de baan was.
    Toen vroeg ze welk geld en vertelde ik haar over dat geld dat pa verstopt had onder de trap en dat we behalve oude bloempotten en blikken verf daar niks gevonden hadden. Zegt ze dus dat het in een inham achter het keldertrapje ligt en dat ze dat helemaal vergeten was.

    Vader heeft het over 17d gehad, geen idee of er werkelijk wat ligt en hoeveel dat is.
  2. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Maar heb je ook een juridisch loket gebeld ? 1 telefoontje en je bent op de hoogte.
    En dan kunnen wij ook weer slapen.
  3. Bericht van Joan is op 19-12-2018 om 08:34:33 uur verwijderd door Joan.

    Reden: Laat maar

     
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Maar heb je ook een juridisch loket gebeld ? 1 telefoontje en je bent op de hoogte.
    En dan kunnen wij ook weer slapen.


    Zus heeft toegezegd dat ze langs de nieuwe bewoners zou gaan.
  5. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Zus heeft toegezegd dat ze langs de nieuwe bewoners zou gaan.

    Dus volgens jurist zijn jullie nog de eigenaar van het geld als het er ligt?
  6. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Ooit werd bij een tante, na haar overlijden, nadat het huis was verkocht en nieuwe bewoners gingen klussen
    waarde papieren gevonden ( onder de houten vloer in de slaapkamer).
    Deze mensen hebben dat gemeld aan de nabestaanden ...maar niet iedereen doet dat.

    Een nicht die de piano had ge?rfd vond 2000 gulden daarin verstopt.
    Geloof dat er bij het opruimen ook nog iets van 2 ton werd gevonden aan verstopt geld.
    I.p.v. een jurist zou je ook de notaris ( van je ouders) kunnen raadplegen om advies.
  7. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef meeuw

    Dus volgens jurist zijn jullie nog de eigenaar van het geld als het er ligt?


    Zus gaat het regelen
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Dus je vraagt advies maar geeft geen antwoorden op de vragen? Smile
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Dus je vraagt advies maar geeft geen antwoorden op de vragen? Smile

    Dat is idd een beetje jammer..

    Ook wij hier met z'n allen kunnen hier misschien iets van leren..
  10. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Als zus t gaat regelen komt er wellicht vanzelf een antwoord
  11. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Of het draadje gaat weer dicht..
    Ik ben ook benieuwd. Mijn vader is ook van het verstoppen.
  12. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef meeuw

    Dus volgens jurist zijn jullie nog de eigenaar van het geld als het er ligt?


    Nou, dat antwoord kan ik ook wel geven.
    De familie van Vogeltje is nog eigenaar van het geld, dat verandert niet door de verkoop van het huis..

    Het probleem is alleen dat de nieuwe eigenaar niet verplicht is om de zus toegang te geven en Vogeltje niet kan bewijzen dat er geld ligt en hoeveel geld er ligt.
    Dus als de nieuwe eigenaar geen toegang geeft tot het huis om te zoeken of ontkent dat er geld ligt, wordt het lastig.

    Kun je nog wel een rechtszaak beginnen, maar dan krijg je ook vragen om de herkomst van het geld en waarom het nooit is aangegeven.
    19 dec '18 - 18:42:11 / 19 dec '18 - 19:46:05
Terug naar de lijst