Pc loopt voortdurend vast na update, opgelost!

Pc loopt voortdurend vast na update, opgelost! 

Onderwerp van BeBritty

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Nou ja, kop is duidelijk. Gisteren kreeg ik een automatische update Windows 10, nu loopt pc voortdurend vast, heb het na 4 pogingen opgegeven want knap uit mijn vel.
    Zit middenin de voorbereidingen van een grote lezing en moet heel veel mail versturen, persberichten schrijven, ledenbestanden bijhouden enz. En dat gaat niet als mijn pc vastloopt🙄.
    What to do? Update verwijderen is vast niet slim, vooropgesteld dat ik weet hoe dat zou moeten.ik zoek dus wijze raadSmile. En nee, dat is niet een nieuwe pc kopen of het ding uit het raam gooien.
    11 jan '19 - 10:38:50 / 11 jan '19 - 12:04:14
  2. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    Als je weet hoe je de update kunt verwijderen zou ik dat zeker doen.
    Kwam veiligheid niet handig maar dat lost de volgende update wel op.
    Zo onveilig zal het niet zijn en je kunt weer werken.
  3. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Dank voor je reactie rdolfijn. maar mijn pc doet het weer gewoon nu. Zoals wel vaker als ik een pcprobleem op oa zet lost het zich vanzelf op:-). Als dat nou voor andere problemen ook nog zou werkenSmile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef BeBritty
    Dank voor je reactie rdolfijn. maar mijn pc doet het weer gewoon nu. Zoals wel vaker als ik een pcprobleem op oa zet lost het zich vanzelf op:-). Als dat nou voor andere problemen ook nog zou werkenSmile

    Dat zou zo handig zijn h?! Fijn dat ie t weer doet.
  5. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef BeBritty
    Dank voor je reactie rdolfijn. maar mijn pc doet het weer gewoon nu. Zoals wel vaker als ik een pcprobleem op oa zet lost het zich vanzelf op:-). Als dat nou voor andere problemen ook nog zou werkenSmile


    Fijn voor jou Smile maar jammer voor mij dat er geen oplossing is gekomen. Ik heb sinds een tijdje hetzelfde probleem. Heel veel programma's/sites zijn opeens super (lees tenenkrommend) traag of moet ik zeggen t r a a a a a a a g. Ik gebruik nu Google Chrome en dat gaat wel snel, maar het zou toch niet de bedoeling moeten zijn dat Microsoft en internet Explorer heel traag blijven werken??! Iemand nog tips?
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ccleaner draaien en wat ie vindt weggooien. Je vindt de download hier: >>LINK<<

    Na installatie kies je voor analyseren en wat ie vindt kun je met gerust hart weggooien.
  7. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Je kunt ook gewoon een Apple kopen...Smile
  8. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef MaNu
    Je kunt ook gewoon een Apple kopen...Smile


    Dit doet teveel app?l op mijn portemonnee dus graag een ander advies/oplossing Smile
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Ster


    Dit doet teveel app?l op mijn portemonnee dus graag een ander advies/oplossing Smile

    Zie mijn eerdere post.
  10. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Zie mijn eerdere post.


    Ja heb ik gezien Dayenne! Dank je ik ga er naar kijken!
  11. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ccleaner draaien en wat ie vindt weggooien. Je vindt de download hier: >>LINK<<

    Na installatie kies je voor analyseren en wat ie vindt kun je met gerust hart weggooien.



    Ccleaner is top..


    Wipe haalt nog meer weg,,,
    Ik haal het elke avond over de pc voor het sluiten,,
Terug naar de lijst