Tips ceremoniemeesteren bruiloft

Tips ceremoniemeesteren bruiloft 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Yeah...wat een eer, ik ben als ceremoniemeester gevraagd voor het huwelijk van mijn vriendin in mei.

    Wie heeft er praktische of leuke tips voor mij?

    Wie heeft er ooit zelf een ceremonie gemeesterd, en wat werkte en wat niet?

    Wie heeft zelf een ceremoniemeester gehad, en wat deed hij of zij top, en wat was een flop?
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Kladblok aanschaffen en een to do lijst maken en blijven schrijven en bijwerken etc.

    Hou in gedachte dat; hoe strak je ook je planning maakt er dingen altijd anders lopen. Go with the flow en vooral ook genieten. 😄
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Welke tips bij jou van toepassing zijn is mede ook afhankelijk van hoe de huwelijksdag eruit gaat zien.
    Maar even een traditionele bruiloft genomen een aantal tips, sommige zullen afvallen anderen zijn toepasbaar bij iedere bruiloft.

    Zorg dat er een dagplanning is, maak die samen met het bruidspaar of neem het met hun door als zij er zelf al ??n gemaakt hebben.
    Zorg dat je de telefoonnummers hebt van o.a. feestlocatie, fotograaf, chauffeur etc. en laat iedereen weten dat jij de ceremoniemeester bent zodat het duidelijk is wie ze kunnen aanspreken.
    Dan ??n van de belangrijkste dingen let goed op de tijd aangezien het bruidspaar daar minder mee bezig is, ik heb als fotograaf zelfs de ceremoniemeester er regelmatig op moeten wijzen dat de tijd dringt.
    Zorg ook dat je een naai-setje bij je hebt komt vaker voor dan je denkt dat er iets mis gaat met b.v. de trouwjurk.
    En vergeet tussen al het regelen (wat best veel is als je het goed wil doen) niet te genieten.
    9 feb '19 - 16:09:43 / 10 feb '19 - 00:21:30
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Het bruidspaar bepaalt en jij voert uit. Daar komt het in het kort op neer. Goed met ze overleggen dus.
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Wat Scar zegt.
  6. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Goede tips Rene en Angelique, dank je wel! Praktische bruikbare tips! Ik heb al gezeten met de bruid en haar alles laten vertellen wat ze geregeld hebben en de sfeer/karakter van de dag begrepen van haar. Ook heb ik gevraagd wat zij belangrijk vinden.

    Scar....ja...lijkt me logisch he. Ik organiseer de dag niet, dat doet het paar. En ik luister inderdaad naar hen en voer hun wensen uit. En daar kun je best wel wat tips voor gebruiken en daarom start ik even een draadje.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
  8. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Thanks Bloem, ik heb al die sites al gegoogled en doorgespit natuurlijk.
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Uiteraard.
  10. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    Bij mijn (recente) huwelijk was mijn beste vriendin ceremoniemeester. Wat voor ons heel goed heeft gewerkt was afspreken wat wij perse zo en zo wilden en waarbij zij de vrije hand had. Ze heeft dat zo gedaan en het is een hele fijne dag geworden. Vell plezier!
  11. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    2x ceremoniemeester geweest
    De eerste keer lag ik op de dag zelf in t ziekenhuis
    De tweede keer werd r huwelijk afgeblazen Smile
  12. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    quote:
    Dit schreef Anke
    2x ceremoniemeester geweest
    De eerste keer lag ik op de dag zelf in t ziekenhuis
    De tweede keer werd r huwelijk afgeblazen Smile

    Oh jee, wat een pech! 3x is misschien scheepsrecht? Smile
Terug naar de lijst