Tips voor kamer in Maastricht gevraagd.

Tips voor kamer in Maastricht gevraagd. 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef maartje
    Is ze al naar een meeloop-dag van de studie geweest?


    Nee en dat gaat ze ook niet meer doen, want daar krijgt ze helaas van haar huidige school geen vrij meer voor. Ik zei dat ik haar dan wel ziek zou melden, maar dat wilde mijn ?ber-brave dochter niet.
  2. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    >>LINK<<



    Bedankt voor de link, maar deze kamer komt vrij per 1 april. Ik wil best wel iets eerder gaan huren dan 1 augustus om aan een fijne kamer te komen. Maar dit is te snel.
  3. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Ik zal ook eens rondvragen. Ik werk in Maastricht en heb er gestudeerd, al is dat al wel heel veel jaren geleden. Heeft je dochter per volgend schooljaar een kamer nodig?


    Dat is h??l lief. 😊
    Ja, het gaat over het komende schooljaar. Ik begreep dat je dan nu al moet gaan zoeken.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    >>LINK<<

    Kamernet is betrouwbaar.

    Hou er rekening mee dat er velen zoals je dochter zijn. Het kan de moeite zijn om ruim voor aanvang van het schooljaar al een kamer te huren. En mp dus in de gaten houden. Er zitten soms pareltjes tussen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Pi



    Bedankt voor de link, maar deze kamer komt vrij per 1 april. Ik wil best wel iets eerder gaan huren dan 1 augustus om aan een fijne kamer te komen. Maar dit is te snel.

    Snap ik. In mei beginnen de meeste kamers los te komen.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Pi


    Nee en dat gaat ze ook niet meer doen, want daar krijgt ze helaas van haar huidige school geen vrij meer voor. Ik zei dat ik haar dan wel ziek zou melden, maar dat wilde mijn ?ber-brave dochter niet.


    Jammer, want op zulke dagen kun je ?netwerken?. Waarom geeft die school niet vrij voor zoiets?
  7. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Pi


    Dat is h??l lief. 😊
    Ja, het gaat over het komende schooljaar. Ik begreep dat je dan nu al moet gaan zoeken.


    Ik heb er eigenlijk geen contact meer mee maar ik zou eens kunnen informeren bij wat meiden die op dit moment in mijn oude dispuut zitten en dus nu daar studeren. Is trouwens niet zo'n dispuutshuizencultuur daar voor zo ver ik weet, maar wellicht komt er bij hen in huis iets vrij. Eens kijken of ik nog iemand kan traceren.

    Destijds was het toch wel fijn om redelijk centraal in Maastricht te wonen. Randwijck, Heer, De Heeg (wijken in Mtricht) en Belgi? (Vroenhoven, Lanaken, Smeermaas) zijn allemaal best ver weg en vrij donker op de fiets s avonds. Tenzij je aan de medische faculteit moet zijn, dan zijn de eerste 3 wijken weer dichtbij. Maar als ik je eerste bericht lees is de kamermarkt in Maastricht op dit moment ook niet meer wat het geweest is en moet je blij zijn met een kamer.
    10 mrt '19 - 22:08:50 / 10 mrt '19 - 22:20:45
  8. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef maartje


    Jammer, want op zulke dagen kun je ?netwerken?. Waarom geeft die school niet vrij voor zoiets?



    Ze mogen dat blijkbaar alleen maar doen voor de kerstvakantie. Toen twijfelde ze nog te veel en zijn we eerst een heleboel open dagen gaan bezoeken.
Terug naar de lijst