Rol- of pliss?hordeur

Rol- of pliss?hordeur 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb een gordijn met magneetjes gehad.. onding, ook zo een met lamellen, die zware dingen gingen tussen de deur zitten bij de kinderen.
    Ik ga dit jaar de rol proberen, eens zien of dat bevalt
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Zitten horren in de slaapkamers, maar om het hier nog enigszins door te laten waaien, moeten de deuren toch echt wel regelmatig open in de zomer.



    Oww ok? ik doe dat niet wil absoluut geen muggen,,en de katten mogen hier niet naar buiten Smile
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb een gordijn met magneetjes gehad.. onding, ook zo een met lamellen, die zware dingen gingen tussen de deur zitten bij de kinderen.
    Ik ga dit jaar de rol proberen, eens zien of dat bevalt


    Hoor niet zo heel veel positieve ervaringen over rolhordeuren. In de winkel vanmiddag niet en later op de dag ook van vriend van me niet. Voor ramen schijnt het prima te werken, maar voor deuren minder.

    Advies was pliss?, maar is weer duurder....
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Oh dan geen roldeur,.pff lastig dus.
  5. Bindi
    Padam Padam

    Toon alleen de berichten van Bindi
    Die halen wij elk jaar bij Xenos, werkt hier echt prima
    en heel handig met hond en katten.
    Je loopt er doorheen en door magneetjes meteen achter je of hond of kat weer dicht.
  6. Renske_N
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Renske_N
    Ik heb al 5 jaar een plissehordeur, wilde m toen omdat dan ook mijn dochter van toen 4 m kon dichtdoen. Hebben een hoge deur maar heb een constructie gemaakt zodat er niet een op maat heb hoeven laten maken. Ben er nog steeds heel blij mee en werkt nog als een zonnetje. Een roldeur zou nog te vaak openstaan zodat al de rondvliegende en kruipende buitenbeestjes naar binnen zouden komen😆
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Renske_N
    Ik heb al 5 jaar een plissehordeur, wilde m toen omdat dan ook mijn dochter van toen 4 m kon dichtdoen. Hebben een hoge deur maar heb een constructie gemaakt zodat er niet een op maat heb hoeven laten maken. Ben er nog steeds heel blij mee en werkt nog als een zonnetje. Een roldeur zou nog te vaak openstaan zodat al de rondvliegende en kruipende buitenbeestjes naar binnen zouden komen😆


    Mooi bericht!
    Heb je enig idee wat je er destijds voor betaald hebt?
  8. Renske_N
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Renske_N
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Mooi bericht!
    Heb je enig idee wat je er destijds voor betaald hebt?


    Ja zo rond de 100 euro, bij de bouwmarkt zijn ze regelmatig met 25-30% korting, dat is HET moment om m aan te schaffenSmile
  9. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    Hier ook een pliss? hor. Voor mij is het ?grote? voordeel, geen magneet en staat stil waar ik wil. Natuurlijk is hij dicht of open, maar meer dat hij nooit uit je hand floept en dan als een gek terugrolt 🤪
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Renske_N


    Ja zo rond de 100 euro, bij de bouwmarkt zijn ze regelmatig met 25-30% korting, dat is HET moment om m aan te schaffenSmile


    @Kaatje
    Zie de bonnen in de folders van komende week
    Plaatje
    22 apr '19 - 17:01:27 / 22 apr '19 - 17:44:26
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Vanmiddag met mijn vader de pliss? hordeur gemonteerd Smile
  12. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Vanmiddag met mijn vader de pliss? hordeur gemonteerd Smile



    fotooooooooooooooo
Terug naar de lijst