Gevoelig type? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik zou de tankstation medewerker hierop aanspreken en natuurlijk bij voorkeur degene die daar de leiding heeft. Laten zij regelen dat dit niet langer een parkeerplaats is.
    Ik vind ook dat een tankstation in eerste instantie er is om te tanken (kernactiviteit) en die restaurantfunctie is maar bijzaak.

    En zoek ze anders op op FB en zet daar een stukje neer over het parkeerbeleid van dat tankstation.

    Ik zou er eigenlijk niet meer willen tanken. Dat ze daar goedkoper zijn is natuurlijk mooi, maar de winst zou ik aan de hoofdpijnpoeders kwijt zijn.

    Die vent met zijn broodje is een Johnny waar je geen gesprek mee kan voeren. Volgende keer moet ie gewoon een broodje carbid bestellen.


    Haha. Een ware hetze tegen parkeerders op de tankplek. Misschien kan ik mijn eigen fb pagina beginnen 🤣
  2. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Ik lees asociaal gedrag van de meneer en ik lees een aantal vooroordelen en een reactie aan jouw kant. Kwestie van actie-reactie.

    Ik maak mij niet (meer) druk om dit soort dingen. Is mijn tijd en energie niet waard. Ik was bij de andere plek gaan wachten of naar een ander tankstation gereden.

    Was ik maar zo verstandig. Ik was super ge?rriteerd
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik vind je eerder ge?rriteerd dan overgevoelig.

    Ja ik was ook ge?rriteerd. Heel erg zelfs. En ik was zo zelfreflecterend op zoek of ik misschien overgevoelig was of dat meerdere mensen zich zouden ergeren hieraan. Kijk, als ik nou alle tijd van de wereld had was ik gaan wachten en had ik een broodje kroket genomen. Maar ik zou mijn vriendin ophalen uit het ziekenhuis en zou daar op een bepaalde tijd zijn.
  4. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef majan
    JUe hebt gedaan wat je op dat moment goed vond, dat is toch altijd goed? Smile
    Ik zou dit draadje op tijd sluiten als ik jou was.

    Ja dat deed ik. Waarom wil je dat ik het draadje sluit?
  5. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef Dorien

    Ja ik was ook ge?rriteerd. Heel erg zelfs. En ik was zo zelfreflecterend op zoek of ik misschien overgevoelig was of dat meerdere mensen zich zouden ergeren hieraan. Kijk, als ik nou alle tijd van de wereld had was ik gaan wachten en had ik een broodje kroket genomen. Maar ik zou mijn vriendin ophalen uit het ziekenhuis en zou daar op een bepaalde tijd zijn.

    Je was geirriteerd omdat je haast had voor het ziekenhuis (lees ik)het was niet zomaar dat je geirriteerd was, het had een reden. Je zei je wat geirriteerde reactie tegen de 'goeie', een vrachtwagenchauffeur kan tegen een stootje.
    Ik snap wel dat je met zoiets in je hoofd kunt blijven rondlopen.
    Ik zorg dan savonds extra goed voor mezelf om over zo'n gedachte niet te blijven piekeren. Zet een heerlijke koffie ozo, ik kan erg genieten van een koffie met vers gekookte melk, een idee? [SMILIE00079
    Wonen je kinderen nog thuis dan zou je het ook met hen kunnen bespreken als je hun mening wilt horen.

    Een discussie op OA kan nogal eens uit de hand lopen en dan helemaal verfrommelt worden tot iets wat helemaal niks meer met je vraag te maken heeft. Je hoeft je draadje niet te sluiten, zolang het gaat over jouw vraag.
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef BeBritty
    Sinds wanneer heeft het je uitspreken over onbeschoft gedrag te maken met gevoeligheid?



    precies wat ik ook denk en vind
  7. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef majan

    Je was geirriteerd omdat je haast had voor het ziekenhuis (lees ik)het was niet zomaar dat je geirriteerd was, het had een reden.

    Neehoor, ik werd pas ge?rriteerd toen er een auto geparkeerd stond op de plek waar ik graag wilde tanken.
  8. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef majan
    Je zei je wat geirriteerde reactie tegen de 'goeie', een vrachtwagenchauffeur kan tegen een stootje.


    Waar lees je dat Dorien het tegen een vrachtwagenchauffeur zei en hoezo kan een vrachtwagenchauffeur tegen een stootje? Smile


Terug naar de lijst