minderjarige op kamers voor studie, vergoedingen

minderjarige op kamers voor studie, vergoedingen 

Onderwerp van Inge

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    De dochter van een vriendin van mij kan starten op de dansopleiding in Arnhem. Haar grote droom. Echter heeft mijn (alleenstaande) vriendin maar een minimaal inkomen en nog 3 andere dochters te voeden.
    Dochter is 17, dus ze zou een jaar moeten overbruggen. Dubbele kinderbijslag valt weer deels weg met het KGB.
    Heeft er iemand tips over potjes voor dergelijke dansers?

    (of voor een heel schappelijke prijs een plekje voor kost en inwoning voor zondagavond tot en met vrijdag. #durftevragen)
  2. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    Wat onwijs goed dat ze bij Artez is aangenomen.
    Is het niet zo dat je met 17 jaar en een HBO opleiding stufie kunt aanvragen? De huurprijzen voor kamers in Arnhem lopen erg uiteen. Mijn zoon leent ook, maar krijgt nog een klein bedrag aan stagevergoeding. Hierdoor heeft hij een duurdere kamer ?450 kunnen huren. Is dan ook wel een enorme kamer. Maar ik zie op FB bij "kamer Arnhem te huur" ook goedkopere huren voorbij komen zo rond de ?300. Deze kamers zijn vaak niet groot. Of hier inschrijven >>LINK<<
  3. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge

    nee het gaat om een mbo studie.
  4. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef Inge
    nee het gaat om een mbo studie.


    Ik ken alleen de HBO dans van Artez in Arnhem, daardoor ging ik er vanuit dat het een HBO opleiding zou zijn.
    Dat is wel flink balen want voor MBO pas stufi vanaf 18 jaar. VdEndeFoundation geeft beurzen aan zeer getalenteerde studenten aan bv dansopleidingen. Maar daar is de indieningstermijn volgens mij al van verstreken voor het nieuwe schooljaar. Misschien een crowdfunding opstarten.
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Dan wordt het een mbo prestatiebeurs. Basisbeurs, eventuele aanvullende beurs en/of lening
    >>LINK<<
  6. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef martijntje


    Ik ken alleen de HBO dans van Artez in Arnhem, daardoor ging ik er vanuit dat het een HBO opleiding zou zijn.
    Dat is wel flink balen want voor MBO pas stufi vanaf 18 jaar. VdEndeFoundation geeft beurzen aan zeer getalenteerde studenten aan bv dansopleidingen. Maar daar is de indieningstermijn volgens mij al van verstreken voor het nieuwe schooljaar. Misschien een crowdfunding opstarten.

    Oh ja, vanaf 18 inderdaad. Daarvoor kan wel reisproduct worden aangevraagd.
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    Mogelijk dat de opleiding nog een potje heeft voor studenten die de opleiding niet kunnen betalen.
  8. Bericht van Dayenne is op 06-05-2019 om 22:31:55 uur verwijderd door Dayenne.

    Reden: Was al bekend

     
  9. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Denk dat dit betrekking heeft op dit soort opleidingen >>LINK<<
    Wat bedoel je met dat kgb deels wegvalt met dubbele kinderbijslag? Heeft dat met inschrijving adres of zo te maken?
Terug naar de lijst