Ik zoek een leuke B&B

Ik zoek een leuke B&B 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef BeBritty

    En het leuke was geweest, dan krijg je mij als gastvrouw want ik ga vanaf vandaag 3 weken op die B&B passenSmile.
    Meerdere oa'ers kunnen getuigen dat het daar een paradijs is. En je krijgt inderdaad een heel huisje. Maar je hebt al iets anders en bovendien heb ik de komende 10 dagen sowieso al gasten. Maar als je rust wil dan is de Lotus echt the place to be!

    O wat leuk, wij zijn er een paar weken geleden geweest omdat zoon examens had in Amersfoort.
  2. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    O wat leuk, wij zijn er een paar weken geleden geweest omdat zoon examens had in Amersfoort.

    Wat grappig! Goed bevallen?
  3. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Leuk! Heb een tijdje in Winterswijk gewoond omdat ik daar stage gelopen heb en heb er later nog een jaar gewerkt voor de gemeente. Vergeet in Winterswijk niet een ijsje te halen bij de ijszaak (Talamini?) op het plein bij de kerk, erg lekker! Smile


    Is er ook een leuke sauna in de buurt?
  4. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef BeBritty

    En het leuke was geweest, dan krijg je mij als gastvrouw want ik ga vanaf vandaag 3 weken op die B&B passenSmile.
    Meerdere oa'ers kunnen getuigen dat het daar een paradijs is. En je krijgt inderdaad een heel huisje. Maar je hebt al iets anders en bovendien heb ik de komende 10 dagen sowieso al gasten. Maar als je rust wil dan is de Lotus echt the place to be!


    Was zeker leuk geweest. Smile Maar ik ga deze b&b en de andere die genoemd zijn op mijn lijstje zetten voor een volgende keer!
  5. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef jeli


    Is er ook een leuke sauna in de buurt?


    Ik denk dat het het meest handig is om de eerste of laatste dag naar Palestra te gaan, de sauna die ik eerder linkte. Je komt er namelijk toch nagenoeg langs omdat je vanuit Limburg over Doetinchem rijdt naar/van Winterswijk. Hou wel, zeker in het weekend, rekening met extra reistijd omdat je langs Obelink ( >>LINK<< ) rijdt wat langs de doorgaande weg tussen Winterswijk en Doetinchem ligt. Altijd file daar, zeker nu in het kampeerseizoen.
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Ok. Dank je!
Terug naar de lijst