Server er maandag uit !

Server er maandag uit ! 

Onderwerp van jellehl


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 19 oktober 2019 om 11:05:24

Terug naar de lijst
  1. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Bart zegt toch (op 22 augustus) dat hij niet weet of de chat terug komt? Ik vermoed zo maar dat hij het een dag later ook nog niet weet.
    Hij zegt dus niet toe dat de chat terugkomt.



    Hier haal ik mijn mening uit Inge.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Vervelend als je die ervaring hebt. Maar ik kan me niet voorstellen dat een ander middel dat zou tegengaan.


    In de chat gebeurde dat ook, of iemand werd genegeerd, of er kwam een chatkamer met een wachtwoord( in de oude chat kon dat, kon je ook zelf kamers maken).
    Of men ging met zijn allen naar een andere chatkamer,allerlei varianten op onderwerp niet willen aangaan oid.
  3. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Misschien is een OA groepsapp wel een oplossing? Dan kun je zelf mensen uitnodigen waar je graag mee kletst Smile
  4. quote:
    Dit schreef Fiets



    Hier haal ik mijn mening uit Inge.

    Welke mening?

    Inge verduidelijkt alleen wat.
  5. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    De manier waarop je in Eigen of In de chat gebeurt heeft alles met respect te maken.

    En individu kan dan een gemakkelijke prooi zijn.


    Wel eens van groepsgedrag, en kudde gehoord?
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Fiets



    Hier haal ik mijn mening uit Inge.

    Huh? Ik zeg nergens wat ik van de chat vind. Ik herhaal wat Bart schrijft, omdat je dat bericht blijkbaar niet goed geïnterpreteerd had.
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Fiets
    De manier waarop je in Eigen of In de chat gebeurt heeft alles met respect te maken.

    En individu kan dan een gemakkelijke prooi zijn.


    Wel eens van groepsgedrag, en kudde gehoord?

    Uiteraard. Maar waarom zou dat in de chat dan niet zo zijn?
  8. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Huh? Ik zeg nergens wat ik van de chat vind. Ik herhaal wat Bart schrijft, omdat je dat bericht blijkbaar niet goed geïnterpreteerd had.



    Inge had dat bericht over het hoofd gezien. Het bericht was van 22 of 23 aug.
    Ik had 17 aug. gereageerd, en nu weer op 27 aug. richting Bart.


    De kop van dit draadje is Server maandag uit. Dat bericht was al van juni, toen ook verschillende mensen hebben aangegeven het jammer te vinden dat de chat definitief de lucht in zou gaan.
  9. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Fiets



    Inge had dat bericht over het hoofd gezien. Het bericht was van 22 of 23 aug.
    Ik had 17 aug. gereageerd, en nu weer op 27 aug. richting Bart.


    De kop van dit draadje is Server maandag uit. Dat bericht was al van juni, toen ook verschillende mensen hebben aangegeven het jammer te vinden dat de chat definitief de lucht in zou gaan.

    Wat reageer je kribbig op iedereen die je probeert te helpen nu jij, en niet Inge, blijkbaar wat over het hoofd hebt gezien.
    Gaat het verder wel goed met je?
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef hanss51

    Wat reageer je kribbig op iedereen die je probeert te helpen nu jij, en niet Inge, blijkbaar wat over het hoofd hebt gezien.
    Gaat het verder wel goed met je?

    Nou idd....

    Fiets jij hebt zelf de reactie van Bart gemist. Je vroeg op 17/8 of de chat terug kwam. Nb twee berichten na jouw bericht kwam het antwoord (op 22/8) van Bart. Vervolgens herhaal jij op 23/8 je vraag, terwijl het antwoord al gegeven was. Hier word je door een aantal mensen op gewezen. Ik snap niet waarom je zo raar doet tegen Inge.... Smile
  11. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Misschien reageer ik wat fel. Daar zou je gelijk aan kunnen hebben Hans.


    Maar mijn ervaring binnen dit draadje was niet 'altijd ' hulp bieden aan mij, maar opkomen en praten voor Bart.
    Lees ook eerdere berichten.


    Mijn belang voor een chat heb ik ruimschoots gemotiveerd, en ik ga zo dadelijk mijn mandje.

    Tot een volgende keer.
  12. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Fiets
    Misschien reageer ik wat fel. Daar zou je gelijk aan kunnen hebben Hans.


    Maar mijn ervaring binnen dit draadje was niet 'altijd ' hulp bieden aan mij, maar opkomen en praten voor Bart.
    Lees ook eerdere berichten.


    Mijn belang voor een chat heb ik ruimschoots gemotiveerd, en ik ga zo dadelijk mijn mandje.

    Tot een volgende keer.

    Ik had alles gelezen en me verbaasd, ken jou vooral als vriendelijk en betrokken. Maakte me daarom bezorgd.

    Dat jij wel belang hecht aan de chat, is duidelijk. Welterusten voor straks!
Terug naar de lijst