Server er maandag uit !

Server er maandag uit ! 

Onderwerp van jellehl


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 19 oktober 2019 om 11:05:24

Terug naar de lijst
  1. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Dank je voor je bezorgdheid Hans. Allemaal lekker slapen en gezond weer op.Smile
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Luuus
    Misschien is een OA groepsapp wel een oplossing? Dan kun je zelf mensen uitnodigen waar je graag mee kletst Smile


    Zulke appgroepen zijn er wel,nav een uitje of vakantie oid Dat werkt dat beter dan een chat of een topic omdat je meer gelijkgestemden kunt uitnodigen.
  3. Theemuts
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Theemuts
    Ik mis de chat wel. Vooral in de winterperiode. Af en toe gezellig kletsen over van alles en nog wat. Zaten er regelmatig met 10 a 15 mensen. Dus ja, van mij mag hij ook terug komen.
  4. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Zulke appgroepen zijn er wel,nav een uitje of vakantie oid Dat werkt dat beter dan een chat of een topic omdat je meer gelijkgestemden kunt uitnodigen.



    Dat kan leuk zijn, maar ik heb dan wel eens en dat hoeft van mij dan ook niet, en dat is geen uitzondering, omdat ik ook een ander sociaal netwerk heb dan OA, 200 appjes per dag gehad. Sommigen kennen dan echt geen maat en gaat nergens over.
    Dan ga ik uit zo'n groepsapp.
    28 aug '19 - 04:43:08 / 28 aug '19 - 06:38:13
  5. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Ow ja, daar word je niet blij van.

  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik geef Bart groot gelijk dat hij voor vijf, zes mensen geen chat gaat inbouwen. Zeker omdat er bijna niemand van die chat gebruik maakt en al helemaal niet geregeld.
  7. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik geef Bart groot gelijk dat hij voor vijf, zes mensen geen chat gaat inbouwen. Zeker omdat er bijna niemand van die chat gebruik maakt en al helemaal niet geregeld.



    Ik ben je nog nooit in de chat tegengekomen. Hoe kun je dan weten dat de chat op sterven na dood is.

    De oude chat had niet gered kunnen worden Bart?
  8. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Ik wacht het af. Begreep dat de chat wel hoog op je prioriteitenlijst staat.Smile
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Fiets

    Ik ben je nog nooit in de chat tegengekomen. Hoe kun je dan weten dat de chat op sterven na dood is.

    De oude chat had niet gered kunnen worden Bart?

    Omdat ik ogen in mijn hoofd heb Fiets. Omdat ik al jaren hoor dat de chat niet meer is wat het was, dat er bijna nooit iemand zit.
    28 aug '19 - 14:48:42 / 28 aug '19 - 15:03:06
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Fiets
    Ik wacht het af. Begreep dat de chat wel hoog op je prioriteitenlijst staat.Smile


    Zeg je dat tegen Bart? Volgens mij schrijft Bart dat nergens.
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Inge65


    Zeg je dat tegen Bart? Volgens mij schrijft Bart dat nergens.

    Sterker nog, ik las dat Bart het juist helemaal geen prioriteit gaf. Omdat er geen of amper vraag naar is.
  12. Roger
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roger
    inmiddels is er een chat maar ik kan er geen tekst kwijt De "send" toets haalt niks uit
Terug naar de lijst